خبرگزاری کار ایران

با هدف کنترل روند افزایشی قیمت مرغ؛

50 تن مرغ منجمد در شبکه بازار گیلان توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۶۶۴

در جهت کنترل روند افزایشی قیمت مرغ، 50 تن مرغ منجمد بر اساس ساز و کار نظارتی مصوب در بازار توزیع می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، به منظور برنامه‌ریزی مناسب جهت تامین و توزیع‌کالاهای اساسی و حفظ ثبات و آرامش بازار نشست کارگروه تنظیم بازار به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار برگزار شد.

در این نشست مقرر شد تا در جهت کنترل روند افزایشی قیمت مرغ، 50 تن مرغ منجمد بر اساس ساز و کار نظارتی مصوب در بازار توزیع شود.

همچنین مقرر شد تا اتحادیه مرغداران و زنجیره‌های تولید مرغ استان، نسبت به تامین و توزیع حداقل نیمی از نیاز مرغ مصرفی استان با قیمت 1500 تومان کمتر از قیمت بازار در فروشگاه های متعلق به خود اقدام کنند.

سید محمد احمدی در این نشست بر ضرورت تشدید نظارت‌ها و کنترل بازار در پایان سال تاکید کرد و افزود: توجه به مشکلات معیشتی مردم و تلاش برای کاهش نگرانی‌های آنان باید در راس امور مدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

وی افزود: علاوه بر تشدید نظارت بر بازار عرضه محصولات، اصلاح الگوی مصرف و مدیریت بهینه منابع در ماه‌های آخر سال باید بیشتر مورد توجه عموم قرار گیرد تا در آستانه سال نو ثبات نسبی در استان حاکم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز