خبرگزاری کار ایران

دلق پوش خبر داد:

توزیع 485 تن گوشت منجمد و گرم در گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۴۵۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از توزیع 485 تن گوشت منجمد و گرم در گیلان خبر داد.

به‌گزارش ایلنا از رشت، فرهاد دلق‌پوش در کارگروه تنظیم بازار استان گیلان در سالن جلسات استانداری‌اظهارداشت: موجودی انبارها و کالاهای قابل عرضه در بازار به صورت مستمر و مداوم از طریق سامانه جامع انبارها رصد و پایش می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان ادامه داد: در راستای حفظ تعادل و تنظیم بازار از ابتدای سال تاکنون ۴۸۵ تن گوشت منجمد و گرم قرمز و سفید از طریق فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره ای در سطح کل استان توزیع و عرضه شده است.
 
وی تعداد جلسات متشکله کارگروه اصلی تنظیم بازار اصلی با حضور استاندار گیلان را ۹ جلسه از ابتدای سال تاکنون برشمرد و اضافه کرد: خروجی این جلسات اصلی کارگروه ۷۰۱ مصوبه لازم الاجرا بوده و همچنین در این راستا ۲۸ جلسه فرعی زیر کارگروه با ۳۵ مصوبه و ۱۹ جلسه برای کارگروه آرد و نان در مجموع داشته ایم که این جلسات در راستای حفظ آرامش و تامین نیازهای بازار با اتخاذ تدابیر و هم اندیشی، بسیار کارگشا بوده است.
 
دبیر کارگروه تنظیم بازار استان گیلان آسایش و رفاه مردم کم‌درآمد را اولویت اصلی دانست و گفت: روند کاهش قیمت کالاهای اساسی و پرمصرف مردم در دستور کار است و همه اعضای کارگروه برای رساندن قیمت‌های این کالا به نرخ واقعی تکلیف داریم به ویژه در مورد فرآورده های دامی و اقلام پرمصرف لازم است در نحوه قیمت‌گذاری اقلام بازنگری شود.
 
وی اظهار داشت: با برگزاری نشست‌های مشترک با اتحادیه دامداران، شرکت پشتیبانی دام، تولیدکنندگان فرآورده های لبنی و سازمان جهاد کشاورزی در حال بررسی قیمت تمام شده محصول و چگونگی کاهش قیمت فرآورده های دامی در بازار مصرف هستیم.
 
فرهاد دلق پوش با اشاره به تشکیل جلسات مستمر فرعی تنظیم بازار در روزهای یکشنبه هر هفته، تصریح کرد: تمهیدات ویژه‌ای برای تامین میوه شب عید نیز با همکاری جهاد کشاورزی از جمله خرید ۶۰۰ تن سیب و ۷۰۰ تن مرکبات اتخاذ شده است و از فردا نیز 7تن گوشت گرم (قرمز) در استان توزیع خواهد شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز