خبرگزاری کار ایران

سعید قربانی خبر داد:

جزئیات برخورد مینی‌بوس کارکنان حفاری با تپه در ایذه/ 6 نفر مصدوم شدند

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۳۴۴

با اعلام قربانی، برخورد مینی‌بوس شرکت ملی حفاری با یک تپه در شهرستان ایذه 6 مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش ایلنا، مدیر HSE پدافند غیرعامل، مدیریت‌بحران و فوریت‌های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران گفت: حال عمومی 6 نفر از کارکنان این شرکت که در جریان برخورد با یک تپه در محور پرسیاه–ایذه مصدوم شدند، رضایت‌بخش است.

سعید قربانی افزود: این حادثه ساعت 12:30 امروز یکشنبه در جاده پرسیاه – ایذه به‌دلیل انحراف مینی‌بوس حامل کارکنان دستگاه‌حفاری 43 فتح از مسیر و برخورد آن با یک تپه اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: کارکنان این دستگاه در حال جابجایی از موقعیت استقرار دکل به سمت اردوگاه بودند که دچار حادثه شدند و بلافاصله پس از اقدامات اولیه پزشکی از سوی پزشک مستقر در دستگاه حفاری، به وسیله خودروهای فوریت های پزشکی به بیمارستان شهدای ایذه انتقال یافتند.

قربانی گفت: براساس اظهارات کادر درمانی این بیمارستان، مداوای مصدومان که دچار آسیب های سطحی شدند به صورت سرپایی در حال انجام است و جای نگرانی وجود ندارد.

مدیر HSE، پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و فوریت‌های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران افزود: دستگاه حفاری 43 فتح به تازگی عملیات حفاری یک حلقه چاه در این موقعیت عملیاتی که در حوزه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در مناطق نفت‌خیز جنوب واقع است را به اتمام رسانده و برای انتقال به موقعیت جدید آماده می شود.

وی توجه به مقررات و ضوابط ایمنی همسو با رعایت قوانین رانندگی بویژه در جاده های کوهستانی و سخت گذر را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: به‌طور قطع رعایت سرعت مطمئنه، دقت و احتیاط بیشتر مانع بروز چنین حوادثی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز