خبرگزاری کار ایران

وقتی کی‌روش اجازه نمی‌دهد دوستش داشته باشیم؛

تحقیر ایران و ایرانی با سرمربی پرتغالی و نارگیل‌هایش

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۳۱۴

سرمربی تیم ملی در نشست خبری بازی با قطر مثل همیشه صحبت‌های عجیبی به زبان آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در شرایطی که اهالی فوتبال متفق‌القول از اتحاد و همسبتگی در حمایت از تیم ملی در آستانه شروع جام ملت‌های آسیا حرف می‌زنند، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان مثل همیشه با رفتارهای عجیب خود و صحبت‌های نامناسب اجازه شکل‌گیری این اتحاد را نمی‌دهد و در حرف‌هایش مثل همیشه ریشه‌هایی از توهین به فوتبال کشورمان و مسئولان آن دیده می‌شود.

کی‌روش با حمله به برنامه‌ریزی‌های فدارسیون فوتبال پس از جام جهانی گفته: "بعد از جام جهانی زیر درخت نارگیل نشستیم تا برایمان نارگیل بیافتد. این شکل آماده‌سازی در ذهن من نبود اما وفتی سرنوشت ما در دست دوستان‌مان قرار گرفته باید با کمال فروتنی از قطر تشکر کنیم که این اردو را به ما هدیه داد."

سرمربی تیم ملی در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که بعد از جام جهانی تا مدت‌ها فدراسیون فوتبال را به دلایل غیر نامعلوم برای تمدید قراردادش سر می‌دواند و طبق اخبار رسانه‌ها و گفته‌های خودش در انتظار پیشنهاداتی بهتر از سایر تیم‌ها بود و دیر اضافه شدنش به تیم ملی ضربه سنگینی به برنامه‌ریزی در راه جام ملت‌ها وارد کرد.

از طرفی اشاره دوباره و چند باره کی‌روش به هدیه فدراسیون فوتبال قطر برای در اختیار گذاشتن رایگان کمپ اسپایر برای آماده سازی تیم ملی نوع دیگری از بی‌احترامی سرمربی پرتغالی به فوتبال کشورمان است. در دوره اخیر بیش از 10 تیم دیگر هم امکانات کمپ اسپایر قطر را رایگان در اختیار داشتند ولی این سطح از تملق از سوی سرمربیان هیچکدام از این کشورها صورت نگرفت و این در حالیست که مسئولان فدراسیون فوتبال هیچ واکنشی به این موضوع نداشته‌اند و مثل همیشه نباید منتظر برخورد با این رفتار توهین آمیز باشیم.

کی‌روش در بخشی دیگر از صحبت‌هایش عنوان کرده بود که قصد برگزاری 10 دیدار تدارکاتی در فاصله بین جام جهانی و جام ملت‌ها داشته که این میزان بازی در چنین زمان کمی خارج از عرف است و از بین رقبای ایران، استرالیا 4 و ژاپن 5 بازی تدارکاتی داشتند و تیم ملی کشورمان در کنار عربستان و کره جنوبی با 6 بازی تدارکاتی بیشترین آمار را به خود اختصاص دادند.

سرمربی تیم ملی به بی‌فایده بودن بازی با قطر و عدم شباهت این تیم با رقبای ایران هم اشاره داشته است در حالیکه ما با تیم‌هایی مثل ترینیداد و توباگو، امید ازبکستان و ونزوئلا بازی کردیم که هیچ شباهتی به رقبای ما ندارند و حتی به هند هم پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه دادیم که رد شد ولی دلیل انتخابش هرگز مشخص نشد. و اینکه ما به کدام همگروه قطر شبیه هستیم که بازی با ما به سودشان است؟

کی‌روش اگر بخواهد این روند را در پیش بگیرد بیش از پیش حمایت از تیم ملی را برای آنهایی که این روزها با آن زاویه پیدا کرده‌اند سخت می‌کند و این موضوع در آستانه جام ملت‌ها به سود ما نیست.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز