خبرگزاری کار ایران

والیبال زیر ۲۳ سال‌آسیا-میانمار؛

مالدینادو: سرویس‌های تیم ایران ما را با مشکل مواجه کرد/ هنوز والیبال قطر را نمی‌شناسم

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۳۴۹

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال قطر گفت: سرویس‌های بازیکنان ایران به ما اجازه نداد عملکرد خوبی در میدان ارائه کنیم.

به گزارش ایلنا، ریکاردو مالدینادو پس از شکست 3 بر صفر قطر مقابل ایران اظهار داشت: ایران در این مسابقه خیلی‌خیلی خوب بازی کرد و در زمینه سرویس و دفاع عملکرد بسیار خوبی داشت. سرویس‌های بازیکنان ایران دریافت تیم ما را با مشکل مواجه کرد و نتوانستیم عملکرد واقعی خود را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: باید به مسابقه فردا مقابل هند فکر کنیم و برای این بازی آماده شویم. باید در این مسابقه بهتر بازی کنیم تا بتوانیم راهی دور بعدی شویم.

مالدینادو در پاسخ به این سوال که آیا استفاده قطر از بازیکنانی که اصالتا متعلق به این کشور نیستند به سود والیبال و ورزش است؟ گفت: این شرایط فقط مخصوص قطر نیست. بسیاری از دیگر کشورها مثل ایتالیا هم بازیکنانی با اصالت کشور دیگر دارند.

وی درباره آینده والیبال قطر گفت: من فقط 2 ماه است سرمربیگری تیم زیر 23 سال قطر را بر عهده گرفته‌ام و هنوز خیلی‌خوب شرایط والیبال این کشور را نمی‌شناسم. امیدوارم در آینده بتوانیم سطح تیم خود را بالاتر ببریم و به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا در شهر نای پی داو میانمار در حال برگزاری است.

تیم ملی کشورمان با دو پیروزی مقابل هند و قطر توانست به جمع 8 تیم برتر مسابقات راه پیدا کند و فردا در سومین و آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی به مصاف فیلیپین می‌رود تا در صورت پیروزی به عنوان تیم نخست گروه B به یک‌چهارم نهایی برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز