خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خبرداد:

بارش 50 سانتی برف محور پونل – خلخال را مسدود کرد

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۲۰۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به بارش حدود 50 سانتی برف در محور پونل – خلخال شهرستان رضوانشهر، تصریح کرد: این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است و راهدارای مشغول برفروبی هستند.

محمدرضا نازک کار با اشاره به بارش برف از شامگاه پنجشنبه، 7 دی در استان، اظهار کرد: شهرستان‌های رشت، لاهیجان، آستانه اشرفیه، لنگرود، صومعه سرا، ماسال، آستارا، شفت و انزلی بارش برف نداشتند.
 
وی با اشاره به بارش حدود 50 سانتی برف در محور پونل – خلخال شهرستان رضوانشهر، تصریح کرد: این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است و راهدارای مشغول برفروبی هستند.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان، از بارش بین 20 تا 30 سانتی برف در شهرستان رودبار خبر داد و گفت: ارتفاع برف در شهرستان های سیاهکل 25 سانت، رودسر حدود 30 سانت، املش حدود 50 سانت (بلوردکان – خصیب دشت)، فومن 15 سانت و تالش 45 سانت گزارش شده است.
 
این مقام مسئول، با بیان اینکه برفروبی در کلیه محورهای برفگیر استان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با در اختیار داشتن 42 اکیپ راهداری، 288 دستگاه انواع ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین و 475 نفر نیروی راهداری در 25 راهدارخانه ثابت و سیار عملیات برفروبی و بازگشایی محورها را بر عهده دارد و تاکنون کلیه محورها به جز پونل – خلخال باز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز