خبرگزاری کار ایران

نشست مدیران عامل شرکت‌های نمایشگاهی کشور در استانداری قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۳۵۰

استاندار قزوین گفت: نمایشگاههای بین المللی بستر خوبی برای رونق کسب و کار، تولید و اشتغال است و برای تامین زیرساختهای توسعه و ساخت یک مرکز بزرگ نمایشگاهی در استان کمک می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی عصر دیروز -پنجشنبه 6دی ماه-  در نشست هم اندیشی مدیران عامل شرکتهای نمایشگاهی کشور که در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: در چرخه فعالیت اقتصادی در جایی موفقیم که بازار فروش داشته باشیم و امروز در دنیا مهم‌تربن حلقه تولید بازاریابی است و نمایشگاهها در این عرصه مهم هستند.

وی افزود: باید ببینید نمایشگاههای بزرگ در جهان چگونه کار می کنند که همچنان سود آورند و از این تجربه در فعالیت خود استفاده کنید.

زاهدی تصریح کرد: نمایشگاهها در رونق اقتصاد نقش مهمی دارند و برای سودآوری باید به غیر از داخل به بازرهای خارجی هم فکر کنید و در آنها حضور فعال داشته باشید.

استاندار قزوین یادآورشد: در بخش آسیای میانه موقعیت خوبی داریم و باید حضور خود را در کشورهای دیگر  هم فعال کنیم و انجمن نمایشگاهها می تواند فعالیت خود را گسترده کرده و چالشها را بررسی و حل کند.

زاهدی گفت: درصددیم در قزوین یک نمایشگاه با همه امکانات بسازیم تا محلی برای تبادل نظر بازرگانان، ملاقات و نشست‌های تخصصی باشد و با پیش‌بینی محل اقامت، آمفی تئاتر به همه نیازها پاسخ دهد.

استاندار یادآور شد: خوشبختانه در قزوین از نمایشگاه‌ها استقبال شده و ظرفیت خوبی داریم و وجود ۴ هزار واحد تولیدی با تنوع صنعتی که در ایران کم نظیر است از فولاد تا ظروف یک بار مصرف زمینه عرضه نمایشگاهی مهیاست.

وی اضافه کرد: برای ایجاد زیرساختهای نمایشگاهی می‌توان کمک‌های دولتی را نیز اختصاص داد و در قزوین در شمال اتوبان یک قطعه زمین پیش‌بینی کرده ایم تا این مرکز ساخته شود.

استاندار قزوین افزود: رونق نمایشگاه می‌تواند به تولید ملی و اشتغال کمک کند و ما از آن حمایت می کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز