خبرگزاری کار ایران

کنعانی‌زادگان: 100 درصد برای قهرمانی جام ملت‌ها می‌رویم / پیشکسوتان از تیم ملی حمایت کنند

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۲۸۶

مدافع تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید شاگردان کارلوس کی روش برای قهرمانی در مسابقات جام ملت‌های آسیا حاضر می‌شوند.

به گزارش ایلنا، محمدحسین کنعانی زادگان در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران برای آماده سازی پیش از مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: خدا را شکر بین ۲۳ بازیکن تیم ملی در جام ملت‌ها قرار گرفتم. امسال عملکرد خیلی خوبی داشتم. اردوی خوبی در حال حاضر داریم و امکانات خوبی در اختیار تیم قرار گرفته است.

او ادامه داد: همه بازیکنان تمام تمرکزشان بر این است که بهترین عملکرد را در جام ملت‌ها داشته باشند و مردم را خوشحال کنند. همه تیم‌ها می‌خواهند خودشان را برابر تیم‌هایی مثل ایران، ژاپن و کره جنوبی نشان بدهند و ثابت کنند مثل تیم ملی ایران پیشرفت کرده‌اند.

مدافع تیم ملی افزود: ما 100 درصد برای قهرمانی به مسابقات می‌رویم و حتی رتبه دوم هم ما را راضی نمی‌کند. باید از کی‌روش تشکر کنم که چنین فضایی را برای ما جوانان به وجود آورده است. این‌جا هر روز برای من یک کلاس درس است تا خیلی چیزها از او یاد بگیرم.

کنعانی زادگان در پایان اظهار داشت: این تیم نیاز به حمات مردم دارد، همه باید دست به دست هم بدهند تا تیم ملی به قهرمانی برسد. پیشکسوتان و افراد بزرگ باید از تیم ملی حمایت کنند تا تیم ملی به آن چیزی که حقش است برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز