خبرگزاری کار ایران

تفاوت‌های لیست روسیه و امارات

گلر سپاهان به جای گلر ذوب‌آهن / حمله به جام با عناصر هجومی/ یک سوگولی رفت, دیگری آمد

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۱۰۰

تیم ملی ایران با کمترین تغییر ممکن پا به امارات خواهد گذاشت و در جستجوی قهرمانی خواهد بود.

به گزارش ایلنا, اسامی 23 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا مشخص شد و باید ببینیم این تیم به رهبری کارلوس کی‌روش می‌تواند به حسرت بیش از 4 دهه‌ای ایران برای قهرمانی پایان دهد یا خیر.

در گزارش زیر نگاهی می‌اندازیم به تغغیرات لیست کنونی نسبت به لیستی که خردادماه در جام جهانی حضور داشت.

دروازه‌بان

علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده به مانند روسیه در امارات هم دروازه‌بان‌های شماره یک و دو تیم ملی خواهند بود و پیام نیازمند سنگربان خوش‌آتیه و جوان تیم سپاهان هم گلر سوم تیم ملی در این رقابت‌ها است.  نیازمند جایگزین رشیدمظاهری در تیم ملی شده است. مظاهری پس از جام جهانی عملکرد سینوسی از خود نشان داد و حتی در برهه‌ای روی نیمکت ذوب‌آهن هم نشست.

مدافعان

از مدافعان حاضر در جام‌جهانی روسیه تنها محمدرضا خانزاده خط خورده و جای خود را به محمدحسین کنعانی زادگان داده است. ار طرفی کی‌روش برخلاف جام‌جهانی دو مدافع راست تخصصی را با خود به امارات خواهد برد و باید ببینیم از بین رضاییان و غفوری کدامیک در ترکیب تیم ملی ایران قرار خواهند گرفت. این نشان می‌دهد که کی‌روش به خوبی دریافته که دیگر صرف جنگیدن نمی‌تواند هواداران فوتبال ایران راضی کند و آنها از تیم ملی بازی زیبا و همراه با نتیجه را طلب می‌کنند.

هافبک‌ها

سعید عزت‌اللهی به سبب مصدومیت در این مسابقات غایب خواهد بود و به همین منظور جای خود را به احمد نوراللهی داده است. هافبک دفاعی تیم پرسپولیس که با عملکرد درخشان خود در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین لیگ برتر توانست نظر کارلوس کی‌روش را به خود جلب کند و جلوتر از علی‌کریمی رهسپار جام ملت‌های آسیا شود. به نظر می‌رسد تیم ملی بر خلاف جام جهانی با یک هافبک دفاعی در امارات وارد زمین شود جایی که امیدابراهیمی به صورت فیکس به میدان خواهد آمد و وظیفه‌ی ارتباط بین خط هافبک و خط دفاعی را برعهده خواهد داشت.

مهاجمان

رضا قوچان‌نژاد از تیم ملی خداحافظی کرده و قاعدتا نامش در لیست اعزامی به امارات نیست. شاید می‌توان در این پست به این نکته اشاره کرد که کاوه رضایی مهاجم تیم بروژ بلژیک دومین تورنمنت پیاپی خود را از دست می‌دهد و همچنین علی علیپور مهاجم گلزن پرسپولیس هم جایی در تفکرات کی‌روش نداشته و از حضور در امارات بازماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز