خبرگزاری کار ایران

امارات غایت فوتبال ایران با مستر CQ

قهرمانی می‌خواهیم آقای کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۱۰۱

مطالبه عمومی مردم ایران قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های اسیا است و کارلوس کی‌روش به خوبی به این نکته واقف است.

به گزارش ایلنا, جام ملت‌های آسیا تا کمتر از دو هفته دیگر در امارات آغاز خواهد شد و تیم‌های کره, ژاپن, استرالیا, عربستان و ایران از شانس‌های مسلم قهرمانی در این رقابت‌ها هستند.

نیمه‌نهایی یا فینال؛ مسئله این است

سرمربی پرتغالی تیم ملی معتقد است رویای مردم ایران حضور تیم ملی در جمع چهارتیم برتر جام است اما کیست که نداند این اظهارنظر برای این بر زبان کی‌روش جاری شده تا انتظارات را از تیم خود پایین بیاورد موردی که موفقیت آمیز نبوده و مورد انتقاد هم قرار گرفته است. ایران پیشتر با مربیان کم هزینه‌تر و کم سروصداتر از کی‌روش هم توانسته به جمع چهارتیم برتر راه پیدا کند و اینکه بخواهیم غایت نهایی تیم ملی را نیمه‌نهایی بدانیم سخنی گزافه است. بعد از هشت سال کار مداوم حالا مردم و رسانه‌های ایران چیزی غیر از قهرمانی از کی‌روش مطالبه نمی‌کنند و باید ببینیم پیرمرد پرتغالی می‌تواند این دستاورد بزرگ را برای فوتبال ایران به ارمغان بیاورد یا خبر.

جام باشگاه‌های آسیا توانستیم, جام ملت‌های آسیا هم می‌توانیم

حضور پرسپولیس و برانکو در فینال باشگاه‌های آسیا می‌تواند برای کی‌روش و تیم ملی به مثابه یک شمشیر دولبه باشد؛ هم کشنده و هم زندگی‌بخش. کیست که نداند برانکو و کی‌روش چه مشکلاتی با هم داشتند و چه حرف‌هایی که علیه هم نزدند. این اختلاف انگیزه‌ای دوچندان برای آنها ایجاد کرده و این دو سرمربی می‌کوشند تا با موفقیت تیم‌های خود نشان دهند از دیگری بهتر هستند. این ماموریت را برانکو با حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا با شرایط دشوار و طاقت فرسا انجام داده و حال نوبت کی‌روش است تا با امکانات به مراتب بهتر وبازیکنانی باکیفیت تر ایران را به این مهم برساند و در رقابت با برانکو عقب نماند.

ضعف در آماده‌سازی؟ کمی هم به کارهای خود بیاندیشید مستر CQ

کی‌روش همیشه و در همه حال و در شرایطی که همگان تصور می‌کنند اوضاع تیم ملی مناسب است با یک مصاحبه یا پست اینستاگرامی می‌تواند بر آتش زیر خاکستر حواشی بدمد و آن را شعله ور تر از همیشه کند اما بهتر است مقداری هم به اعمال خود در سال‌های اخیر فکر کند به زمان‌هایی که می‌توانست در ایران و در شهرهای مختلف مشغول رصد بازیکنان باشد اما در پرتغال و موزامبیک مشغول سرکشی به جزایر خود بوده و چندصباحی هم که به ایران آمده در حال جنگ, جدل و مصاحبه علیه این و آن. او می‌تواند به غیبت خود در فینال لیگ قهرمانان آسیا در تهران فکر کند در حالی که فینال لیبرتادورس در سانتیاگو برنابئو را از دست نداد و دست در دست رییس فدراسیون فوتبال کلمبیا بازی را تماشا کرد, قهوه نوشید و در مورد تیم ملی کلمبیا گپ زد؛ آن هم در زمانی که جوانان ایرانی در حال تقلا برای نشان دادن خود به کادرفنی غایب تیم ملی بودند.

 قهرمانی می‌خواهیم آقای کی‌روش

تیم ملی ایران نسبت به دیگر تیم‌های آسیا با کمترین تغییر نسبت به جام جهانی پا به این رقابت‌ها خواهد گذاشت و همین موضوع می‌تواند بهانه عدم هماهنگی بازیکنان را از کی‌روش بگیرد. مدافعان ما همانهایی بودند که بودند, هافبک‌ها همینطور و مهاجمان را هم که همه می‌شناسیم زهردار اما سر به هوا. با این شرایط و با جمیع جهات این حق را داریم که از سرمربی محترم تیم ملی فوتبال کشورمان پس از هشت سال کار در این فضا و ساختن این تیم و در دست داشتن اختیارات ماورایی توقع قهرمانی داشتیم و به چیزی غیر از آن راضی نباشیم. پس همه با هم یکصدا می‌گوییم قهرمانی می‌خواهیم آقای کی‌روش.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز