خبرگزاری کار ایران

سجاد آقایی:

فرهاد مجیدی الگویم بوده و دوست دارم مربی استقلال شود/ پرسپولیس را مدعی قهرمانی نمی‌دانم!

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۱۱۳

مهاجم استقلال اعتقاد دارد که پرسپولیس امسال نمی‌تواند قهرمان شود.

به گزارش ایلنا، سجاد آقایی، از جمله بازیکنان جوان استقلال است که ابتدای فصل به ترکیب تیم اضافه شده و بسیار امیدوار است در نیم فصل دوم بیشتر بتواند خودش را نشان دهد؛ بازیکنی که شفر تأکید کرده در نیم فصل دوم بیشتر می‌تواند خودش را ثابت کند.

نیم فصل اول فرصت زیادی برای بازی نداشتی. برنامه‌ات برای آینده چیست؟

من قبل از شروع فصل که در اردوی ترکیه 3بازی دوستانه داشتیم خوب کار کردم و به‌خصوص در بازی اول که فیکس بودم توانستم خودم را نشان دهم. آقای شفر هم از من خوش‌اش آمده بود. حتی در آسیا هم به من فرصت بازی داد و اعتماد به نفس لازم را کسب کرده بودم که یک مصدومیت برایم پیش آمد. البته آقای شفر خیلی به من کمک می‌کند. او مربی بزرگی است که در 2جام جهانی بوده و مثل پدر با من رفتار می‌کند.

پس امیدوار هستی نیم فصل دوم بیشتر بازی کنی؟

بله آقای شفر حتی بعد از اتمام تمرینات گروهی یک ساعت با ما تمرینات اختصاصی انجام می‌دهد. خیلی امیدوارم نیم فصل دوم جواب اعتماد او را بدهم. می‌دانم سخت است خیلی‌ها می‌گویند نمی‌توانم اما تمام تلاشم را انجام می‌دهم که نشان دهم می‌توان با تلاش هر کاری را انجام داد.

   البته اللهیار صیادمنش هم بازیکن جوانی بود که خوب درخشید و از فرصت استفاده کرد.

الهیار در جام جهانی نوجوانان خوب درخشیده بود. من هم پارسال در لیگ یک درخشیدم. باید بگویم الهیار و من رفاقت صمیمی داریم و خوشحالم توانست خودش را نشان دهد. من هم با انگیزه کارم را ادامه می‌دهم تا به حقم برسم.

   فکر می‌کنی استقلال بتواند قهرمان شود؟

مطمئنا ما برای قهرمانی خواهیم جنگید. نیم فصل اول را از دست دادیم اما نیم فصل دوم برای قهرمانی می‌جنگیم. فکر می‌کنم یک دل شده‌ایم و بهترین نتایج را در لیگ و آسیا خواهیم گرفت.

   کدام تیم‌ها را مدعی قهرمانی می‌دانی؟

استقلال، تراکتورسازی و سپاهان.

   پس پرسپولیس چه؟

پرسپولیس را مدعی نمی‌دانم.

   الگوی تو در فوتبال کیست؟

خارجی رونالدو و ایرانی فرهاد مجیدی.

این‌روزها خبرهایی مبنی برحضور فرهاد مجیدی به‌عنوان دستیار شفر به گوش می‌رسد. این برای تو خوشحال‌کننده خواهد بود.

اگر بیاید خیلی خوب است. فعلا که تمرینات تعطیل است و ما از چیزی خبر نداریم.

   راستی چرا به تیم ملی امید دعوت نشدی؟

نمی‌دانم! شاید به‌دلیل مصدومیتی که داشتم و چند وقتی بازی نکردم، دعوت نشدم. حالا تلاشم را می‌کنم دوباره نظر آقای کرانچار را جلب کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز