خبرگزاری کار ایران

فنایی: کی‌روش 3 گلر برتر را انتخاب کرد/ می‌دانستم نیازمند خیلی زود ملی‌پوش می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۹۴۶

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد گلرهای دعوت شده به تیم ملی صحبت کرد.

داوود فنایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص فهرست نهایی تیم ملی و گلرهای دعوت شده از سوی کی‌روش اظهار داشت: به نظرم بهترین انتخاب ممکن از سوی کی‌روش انجام شد و 3 دروازه‌بان برتر دعوت شدند. بیرانوند که جایگاه خودش را ثابت کرده و امیر عابدزاده و پیام نیازمند بهترین نفراتی بودند که می‌توانستند در کنار او دعوت شوند.

وی در مورد خط خوردن حسین حسینی گفت: من خودم مربی هستم و تصمیم کی‌روش را درک می‌کنم. یک گلر وقتی در تیم خودش نیمکت نشین است هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ روحی شرایطش تغییر می‌کند و در این صورت بازی دادن به او ریسک است. حسینی توانایی‌هایش را نشان داده است خط خوردنش از تیم ملی از ارزش‌های او کم نمی‌کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد دعوت نشدن مظاهری هم عنوان کرد: من در دوران حضورم در ذوب آهن با رشید کار کردم و به خوبی از توانایی‌هایش آگاهی دارم. او گلر خیلی خوبی است و این را در این سال‌ها نشان داده است ولی در این فصل کمی فراز و نشیب داشته که مطمئنم به زودی به روزهای اوجش برمی‌گردد و بازهم دعوت خواهد شد.

فنایی در مورد اولین حضور پیام نیازمند در تیم ملی هم گفت: ما در پیکان با او کار کردیم. زمانی که من مربی گلرهای پیکان شدم نیازمند چند سال در این تیم بود ولی فقط یک بازی انجام داده بود. در بازی با پرسپولیس به او میدان دادیم و جلالی هم به حرف من اعتماد کرد و بازی یک بر صفر تمام شد. از همان زمان می‌دانستم خیلی زود به تیم ملی دعوت می‌شود و برایش آرزوی موفقیت دارم.

وی در مورد نقاط قوت و ضعف نیازمند عنوان کرد: هر گلری نقاط قوتی دارد و نقاط ضعفی هم دارد و گلر کامل نداریم ولی نیازمند اکثر خصوصیات لازم برای گلری را دارد و نقطع ضعف پررنگی ندارد. به نظرم با تمرین بیشتر باید نقاط قوتش را پررنگ‌تر کند و نقاط ضعفش را هم بپوشاند و با توجه به شرایط سنی خوبش آینده درخشانی دارد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد امیر عابدزاده هم خاطر نشان کرد: او گلر خوبی است و در لیگ مطرحی بازی می‌کند و اسم بزرگی هم پشت اوست که کمکش می‌کند. من بازی‌هایش را دیدم و توانمندی زیادی دارد و انتخاب درستی بود. به هر حال گزینه مناسب زیاد بود و باید 3 نفر دعوت می‌شدند و کی‌روش کار سختی برای انتخابش داشته است.

فنایی در مورد فهرست کلی تیم ملی و شرایط در جام ملت‌ها هم گفت: به هر حال باید 23 نفر دعوت می‌شدند و خط زدن بازیکن برای مربی کار سختی است. در کل شرایط خوبی داریم و امیدوارم موفق شویم. هرچند بازی با تیم‌هایی مثل ژاپن، کره، استرالیا و حتی عربستان دشواری خودش را دارد و بازی مقابل پرتغال و اسپانیا نباید انتظار ما را بالا ببرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز