خبرگزاری کار ایران

بیرانوند خوب ولی متزلزل

آماده‌باش به رشید برای دروازه تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۴۰۵

ممکن است در 2018 هم مثل 2014 سورپرایز کی‌روش در چهارچوب دروازه باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از سفر به روسیه برابر ترکیه قرار گرفت و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

در این دیدار با وجود عمکلرد نه چندان بد ملی‌پوشان در برابر میزبان خود، آشفتگی و تزلزل در خط دفاع و دروازه تیم کمی نگران کننده بود و حالا این علامت سوال وجود دارد که در روسیه چه تغییراتی از سوی کی‌روش برای رفع این مشکل ایجاد می‌شود.

یکی از پست‌هایی که نسبت به آن تردید وجود دارد دروازه تیم ملی است. علیرضا بیرانوند، گلر پرسپولیس که در چند سال اخیر دروازه‌بان اول و اصلی ایران بوده است در چند وقت اخیر عمکلرد خوب و مطمئن سابق خودش را نداشته است و انتقاداتی هم نسبت به عمکلردش وجود دارد که حضورش در روسیه را در ترکیب اصلی با اما و اگر روبرو کرده است.

دو گزینه دیگر ایران برای دروازه تیم ملی رشید مظاهری و امیر عابدزاده هستند که هر دو عملکرد خوبی در فصل گذشته به نمایش گذاشتند ولی در این میان نکته مهم تجربه پایین عابدزاده است و به نظر می‌رسد فرزند اسطوره دروازه‌بانی ایران بهتر است بعد از جام جهانی وارد ترکیب اصلی شود، هرچند کی‌روش نشان داده هیچ تصمیمی از او بعید نیست.

گزینه دیگر رشید مظاهری، دروازه‌بان ذوب‌آهن است که فصل خیلی خوبی را هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا سپری کرده و گزینه خوب و مطمئنی برای تیم ملی محسوب می‌شود. مظاهری جایگیری خوبی در دروازه دارد و واکنش‌هایش به موقع و به اندازه است و به خوبی قدرت تشخیص حرکات مهاجمان حریف را دارد.

باید صبر کرد و دید در نهایت در بازی با مراکش که نخستین دیدار تیم ملی در روسیه محسوب می‌شود کدام یک از این 3 نفر در دروازه قرار خواهند گرفت.

تیم ملی کشورمان یک دیدار دوستانه دیگر با لیتوانی دارد که در روسیه برگزار می‌شود و شاید این دیدار هم تا حد زیادی برای ترکیب تیم ملی تعیین‌کننده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز