خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

جزئیات چهارمین جلسه جهانگیری با اقتصاددانان جوان کشور

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۶۰۷

چهارمین جلسه دیدار جمعی از اقتصاددانان جوان کشور با معاون اول رییس جمهور عصر امروز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به برخی مشکلات و چالش‌های پیش روی کشور، بر عزم دولت برای حل این مشکلات و حرکت در مسیر توسعه ایران با کمک جوانان و از طریق راهکارهای روش‌مند و علمی و نیز تعامل و همکاری با همه قوا و نهادهای مختلف کشور تاکید کرد.

وی ضمن استقبال از نقدهای سازنده اقتصاددانان جوان، از آنان خواست پیشنهادات و راه‌حل‌های قابل اجرای خود را برای حل مسائل و چالش‌های کشور به دولت ارائه دهند.

معاون اول رئیس جمهور هدف از برگزاری جلسات گفت‌وگو با اقتصاددانان و دریافت نظرات نیروهای متخصص جوان را پر کردن شکاف میان دانشگاه و با بخش اجرایی کشور عنوان کرد و از وزرا و سایر مسئولان خواست تا از نظرات جوانان صاحب نظر در حوزه‌های مختلف استفاده کنند.

در این جلسه که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید، اقتصاددانان جوان حاضر در جلسه که از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر داخلی و خارجی بودند، انتقادات و پیشنهادات خود در حوزه‌های مختلف اقتصاد را با معاون اول رییس جمهور در میان گذاشتند و سیاست‌های دولت در حوزه انرژی و راهکارهای پیش رو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این اقتصاددانان همچنین انتقادات و پیشنهاداتی نسبت به سیاست‌های دولت درباره بازار انرژی مطرح کردند و راهکارهایی برای بهینه‌سازی بازار انرژی ارائه دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز