خبرگزاری کار ایران

کرانچار: مقابل اردن تیم برتر میدان بودیم

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۶۰۳

​سرمربى تیم ملى فوتبال امید با تمجید از شاگردانش پیرامون بازى مقابل اردن گفت: هرچند در این مسابقه پیروز نشدیم اما بدون تردید تیم برتر میدان بودیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، کرانچار پس از تساوى تیم هاى امید ایران و اردن اظهار داشت: این مسابقه ما را به اهدافمان رساند. هر دو طرف تلاش زیادى کردند و شاهد بازى پرفشارى بودیم با این وجود تیم ما بازى خودش را به حریف دیکته کرد و موقعیت هاى زیادى به وجود آورد.

سرمربى تیم امید همچنین گفت: باید بگویم از عملکرد بازیکنانم خصوصا نظم و سازماندهى تیم رضایت کامل داشتم و در هر مسابقه پیشرفت محسوسى داریم که نشان مى دهد در مسیر درستى قرار داریم و به انسجام تیمى نزدیک مى شویم.با توجه به ٣ بازى قبلى و نمایشى که امروز نشان دادیم باید بگویم امروز هم تیم برتر میدان بودیم و اعضاى تیم هماهنگى خوبى با هم پیدا کرده اند.

کرانچار در خصوص تیم اردن اضافه کرد: آنها تیم قدرتمندى هستند و امروز مثل عملکرد سوریه در نیمه دوم بازى قبلى نمایش خوبى داشتند و البته باید بگویم از نظر نفرات نسبت به سوریه قوى تر هستند. آنها تلاش کردند میانه میدان را در اختیار بگیرند اما بچه هاى ما امروز بسیار آماده نشان دادند، کنترل بازى را در اختیار گرفتند و فرصت زیادى به حریف ندادند.

سرمربى تیم امید در پایان گفت: برنامه هاى آماده سازى ما بعد از این چهار مسابقه در اردوى بعدى دنبال مى شود و براى حضور در تورنمنت چهارجانبه قطر آماده خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز