خبرگزاری کار ایران

تسلیت رئیس سازمان میراث فرهنگی برای درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۲۸۵

در پی ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در پی ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام علی اصغر مونسان به این شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون. جهان تشیع گوهر گران‌بهای دیگری از گنجینه علم و فضل و فقاهت را از دست داد.

بی شک فقدان حضرت آیت‌الله هاشمی شاهرودی که از مفاخر دیانت، سیاست و فقاهت بود جبران ناپذیر و خسران بزرگی برای جهان اسلام است. عالم وارسته‌ای که شاگرد برجسته و نور چشم بزرگمردی چون شهید آیت الله صدر بود و در مکتب امام خمینی(ره) به کمال رسید.

نقش بی بدیل حضرت آیت‌الله هاشمی شاهرودی در راهبری حرکت‌های مبارزاتی پیش از انقلاب در عراق تا تحمل زندان و اسارت، حضور اثرگذار و محوری ایشان در حساس ترین فرازهای انقلاب اسلامی، خدمات ماندگار آن فقید در کلیدی‌ترین نهادهای نظام جمهوری اسلامی، التزام عمیق عملی و نظری به ولایت فقیه، تحقیق و تالیف و تدریس علوم حوزوی و آفرینش آثار ارزشمند در این عرصه، تنها بخشی از توصیفی است که می‌توان از سیره و زندگی پربار آن راحل الی الله برشمرد.

در گذشت خادم بزرگ انقلاب اسلامی، متفکر و عالم جلیل القدر حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، رییس جمهوری محترم، جامعه معزز روحانیت، ملت مسلمان ایران و عموم دوست‌داران و پیروان آن فقید بزرگوار تسلیت می‌گویم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز