خبرگزاری کار ایران

نشست شورای سلامت غذایی در آبیک با حضور فرماندار

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۰۰۵

معاون سیاسی- امنیتی فرماندار آبیک در جلسه شورای سلامت شهرستان با بیان این موضوع که مباحث حوزه سلامت غذایی باید با حساسیت خاص پیگیری گردد، خطاب به مدیران دستگاههای ذیربط تصریح کرد: تخلف در حوزه امنیت غذایی و سلامت شهروندان قابل اغماض نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جلسه شورای سلامت شهرستان آبیک با ریاست مرتضی کشاورز کلهر و با حضور بخشداران بخشهای تابعه و مدیران دستگاه‌های اجرایی مسئول در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان آبیک، ضمن تاکید بر تعامل و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی برای حفظ سلامت شهروندان اظهار کرد: سلامت مردم مقوله‌ای بسیار مهم است و باید تلاش کنیم با تعامل و همکاری بین مسئولان و مردم مشکلات این حوزه را به حداقل برسانیم و شاهد تغییرات اساسی در حوزه ارتقاء شاخص های بهداشتی شهرستان باشیم.  

وی خطاب به دستگاه‌های مسئول تصریح کرد: گشت و نظارت‌های مشترک با اولویت مراکز حساس  را با اهتمام ویژه در دستور کار قرار دهند.

در این جلسه موضوعاتی در حوزه مدیریت فاضلاب شهرکهای صنعتی، دفع زباله و پسماند شهرها و روستاها، فنس کشی جایگاه زباله و انتقال زباله ها به سایت محمد آباد، جمع آوری سگهای ولگرد  مورد بحث و بررسی قرار گرفت.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز