خبرگزاری کار ایران

نایب رییس کمیسیون عمران شورای شهر مشهد:

کمربند جنوبی مشهد دارای مجوز زیست محیطی است

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۵۱۳

نایب رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر مشهد گفت: کمربند جنوبی مشهد تمام مصوبات بالادستی ازجمله کمیسیون ماده 5 را دریافت کرده است و امضای مسئولان محیط‌زیست وقت نیز در مصوبات این پروژه وجود دارد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید مسعود ریاضی گفت:پروژه کمربند جنوبی مشهد، یکی از بزرگترین پروژه‌های شهرداری است. طول کل پروژه از انتهای بلوار شهید برونسی تا اتوبان باغچه حدود ۲۷ کیلومتر است که در دو فاز اجرا خواهد شد. فاز اول که شامل قطعات اول تا سوم است، به طول ۱۲ کیلومتر بوده که حدفاصل تقاطع شهرستانی تا تقاطع طالقانی را به هم متصل می‌کند.

وی افزود: متأسفانه این پروژه مدتی است حال‌ و روز خوبی ندارد و با تمام مجوزهای محیط‌زیستی که دریافت کرده فعلا بنا به دلایلی که آن را عدم رعایت مسائل زیست‌محیطی اعلام کرده‌اند، متوقف‌ شده است. در ارتباط با این پروژه تا به امروز بیش از 180 میلیارد تومان هزینه شده و فاز نخست آن بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ریاضی افزود : با پیگیری‌های انجام‌شده مشکل فاز نخست کمربند جنوبی در حال رفع شدن است و برای فازهای بعدی نیز قرار شده کارهای محیط زیستی مفصل‌تری انجام شود تا با کمترین مشکل و بیشترین سود این پروژه اجرایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز