خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر بهداشت و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)؛

عملیات احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۴۸۱

عملیات احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) آغاز شد.

به گزارش ایلنا، عملیات احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار به عنوان بزرگترین بیمارستان جنوب شرق کشور امروز( یکشنبه دوم دی‌ماه) در مراسمی با حضور دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و تعدادی از مسئولان استانی آغاز شد.

این بیمارستان در زمینی به مساحت ۲۳۰ هزار متر مربع و در ۱۳ طبقه در محدوده منطقه آزاد چابهار با کاربری آموزشی- درمانی در مدت سه سال با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) ساخته خواهد شد.

گفتنی است بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که اوایل سال ۹۴ مابین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و وزارت بهداشت امضا شد این وزارتخانه احداث پروژه‌های بیمارستانی و سایر ابنیه بهداشتی، درمانی و آموزشی در نقاط مختلف کشور را بر اساس نیازسنجی از طرف وزارت بهداشت به قرارگاه واگذار نمود و به صورت نظام‌مند، احداث چندین پروژه بیمارستانی به تعداد ۱۹ هزار تخت در دستور کار قرارگاه قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز