خبرگزاری کار ایران

عصر امروز؛

آیین تکریم و معارفه مدیرکل معاونت امور مجلس ریاست جمهوری برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۲۵۱

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حوزه معاونت امورمجلس ریاست جمهوری با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، معاونین و کارکنان این معاونت برگزار شد.

به گزارش ایلنا،‌ مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حوزه معاونت امور مجلس ریاست جمهوری با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، معاونین و کارکنان این معاونت برگزار شد.

امیری در این مراسم، از زحمات حسینی صدرآبادی تقدیر و برای سرفرازی به عنوان مشاور و مدیرکل جدید حوزه معاونت امورمجلس آرزوی موفقیت کرد.

امیری ضمن اشاره به حساسیت کار و اهمیت معاونت امورمجلس ریاست جمهوری گفت: ایجاد هماهنگی و تعامل بین دولت و مجلس شورای اسلامی ، با ۲۹۰ نماینده با ویژگی ها و نگاه های گوناگون کار بسیار سختی است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: در نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران، تعامل دولت با مجلس شورای اسلامی ضرورتی جدی است، بنابراین کمترین ناهماهنگی می تواند موجبات مشکلاتی در کشور گردد. چنانچه شاهد هستیم در دوران انقلاب اسلامی هرجا که هماهنگی و تعامل خوبی بین دولت و مجلس شورای اسلامی برقرار بوده کارها به بهترین شکل انجام گرفته و مسیر خدمت رسانی هموارتر شده است.

امیری با اشاره به نقش مهم و اساسی مدیران و همکاران معاونت امورمجلس گفت: مسئولیت همکاران در معاونت امورمجلس بسیار دقیق و ظریف است و خوشبختانه در دولت های یازدهم و دوازدهم تعامل خوبی بین مجلس و دولت وجود داشته است و توفیقاتی که کشور در حوزه قانون گذاری داشته است بخاطر تلاش و وظیفه شناسی یکایک همکاران معاونت امورمجلس در سازمان پارلمانی دولت است.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: رئیس محترم جمهوری تاکید داشتند که از بانوان در پست های عالی مدیریتی استفاده شود، بنابراین پس از بررسی هایی که انجام شد سرکار خانم سرفرازی با سوابق مدیریتی بسیار خوبی که داشتند حوزه معاونت امورمجلس ریاست جمهوری را عهده دار شدند و ان شااله یک شایستگی بیشتری در زمینه شایسته سالاری به منصه ظهور خواهد رسید.

امیری در این مراسم، از زحمات دکتر حسینی صدرآبادی تقدیر و برای سرکار خانم سرفرازی به عنوان مدیرکل حوزه معاونت امورمجلس آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز