خبرگزاری کار ایران

حسینی منش:

رکورد مراجعه به مراکز معاینه فنی خودرو شکست

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۱۸۲

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران تاکید کرد: در ۹ ماهه اول امسال نزدیک به یک میلیون و ۳۶۴ هزار خودرو در تهران معاینه فنی دریافت کرده‌اند که یک رکورد محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید نواب حسینی منش با اشاره به اجرای رسمی فاز دوم طرح کاهش از اوایل امسال گفت: این طرح یک حرکت بود تا خودروهای فاقد معاینه فنی و آلاینده در شهر تردد نداشته باشند.

وی با اشاره به استقبال شهروندان از فاز دوم طرح کاهش اظهار داشت: شهروندان در ماه‌های اخیر مشارکت فعالی در اجرای این طرح داشتند، به طوری که آمار مراجعات نشان می‌داد تنها در یک ماه گذشته، ۲۰۰ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی تهران مراجعه کرده‌اند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران با بیان اینکه در ابتدای طرح ۱۵ تا ۲۰ درصد خودروهای سنگین فاقد معاینه فنی بودند، اظهار داشت: با هماهنگی و همکاری پلیس و استقرار سامانه سیار، برگه‌های معاینه فنی و میزان آلایندگی این خودروها صحت‌‌‌سنجی شده و بالغ ‌بر دو هزار و ۴۰۰ خودرو دیزل اعم از سرویس ادارات، خودروهای پخش بار، حمل زباله و نخاله کنترل شد.

به گفته حسینی منش، میزان خودروهای مردودی یا فاقد معاینه فنی در ابتدای اجرای فاز دوم طرح کاهش ۳۰ درصد بود که در حال حاضر به ۲۳ درصد رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز