خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد برای عملکرد انقلابی در حوزه فرهنگ

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۱۳۹

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از تمامی ظرفیت این دانشگاه برای عملکرد انقلابی در حوزه فرهنگی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام کلانتری در پنجمین نشست شورای هماهنگی مسئولان کمیته های تخصصی و معاونان فرهنگی دانشجویی مراکز استان ها و واحدهای جامع و مستقل دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هدف از تشکیل این نشست را بررسی و تبادل نظر درباره راهکارهای عملیاتی سند چشم انداز فرهنگی، آیین‌نامه آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری، برنامه های جاری و مصوب به ویژه جشن های معنوی ازدواج دانشجویی، نظارت و ارزیابی فعالیت های فرهنگی و دانشجویی واحدهای سطح کشور عنوان کرد.

وی افزود: این نشست به لحاظ کمی و کیفی، بسیار مطلوب بود و در آن نقاط قوت و ضعف فعالیت های معرفتی، فرهنگی و تشکیلاتی اداره های کل معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بررسی شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: عملکرد مطلوب و انقلابی در حوزه فرهنگی، هم مطالبه مقام معظم رهبری و هم مورد تاکید رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی است و برای تحقق این امر از تمامی ظرفیت های موجود در ستاد و صف استفاده می کنیم.

کلانتری برای وصول به اهداف و راهبردهای سند جامع و آیین نامه آراستگی فرهنگی دانشگاه از همکارانی که در خط مقدم جبهه فرهنگی انقلاب حضور دارند، خواست بر کار تبیینی و معرفتی تمرکز کنند و در این مسیر از توان شبکه استادی و دانشجویی دغدغه مند دانشگاه به ویژه اعضای گروه های معارف اسلامی و دانشجویان مومن و انقلابی نهایت استفاده صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز