خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران:

راه‌های مازندران باز و تردد برقرار است/ تردد در محور کیاسر به کندی در حال انجام است

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۹۸۷

رئیس پلیس راه مازندران از باز بودن محورهای مختلف مواصلاتی مازندران خبر داد و گفت: تردد در همه محورها در حال انجام است و مشکلی در تردد وجود ندارد.

علیرضا قدمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: با توجه به روان بودن تردد در محورهای مختلف استان در هراز، سوادکوه و کندوان، در محور کیاسر با توجه به بارش شدید برف با کندی در تردد خودروها روبرو هستیم.

وی گفت: در این محور تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است و رانندگان سرعت مطمئنه، رعایت حد فاصل و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی را در دستور کار قرار دهند.

رئیس پلیس راه مازندران، با اشاره به اینکه در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران شاهد بارش برف خفیف هستیم، اظهار کرد: برخی از محورهای استان، همراه با مه‌ و کاهش دید رانندگان است که باید سرعت مطمئنه و توصیه های تردد، رعایت شود.

وی با اعلام اینکه به همراه داشتن امکانات زمستانی همراه رانندگان الزامی است و توسط مأموران پلیس راه کنترل می شود ؛ خاطر نشان کرد: به همراه نداشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی خودروها، نقص فنی محسوب شده و از تردد خودرو جلوگیری می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به شرایط جوی و بارش برف در محورهای مختلف، رانندگان و مسافران، قبل از تردد، وضعیت راه را از طریق شماره تلفن ‌های 0112182920 و011 2182934  استعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز