خبرگزاری کار ایران

فرمانده پلیس راه شرق تهران هشدار داد:

خودداری مسافران از سفرهای غیرضروری در محورهای هراز و فیروزکوه

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۶۹۷

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به بارش برف و ریزش کوه درشب گذشته و همچنین احتمال وقوع بهمن درجاده هراز و فیروزکوه گفت: مسافران از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی خودداری کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سیاوش محبی افزود: در جاده هراز از ساعت یک بامداد امروز شاهد بارش برف سنگین هستیم که با توجه به حجم بارش، تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نبود ولی با تلاش عوامل راهداری و پلیس راهور، هم اکنون تردد امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه رانندگان و مسافران بدون زنجیر چرخ از مسیرهای کوهستانی شرق استان تهران تردد نکنند، گفت: رانندگانی که قصد عبور از این مسیرهای ارتباطی را دارند خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کرده و لوازم مناسب همچون لباس گرم، تغذیه و دیگر لوازم مورد نیاز به همراه داشته باشند.

محبی در ادامه با اشاره به ریزش کوه در جاده هراز در پی بارش شدید باران شب گذشته نیز افزود: در هنگام وقوع حادثه خودرویی از مسیر عبور نمی‌کرد و به کسی آسیب نرسید و جاده نیز در همان شب با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به ادامه بارش‌ها و احتمال ریزش کوه، بهمن و به دلیل سستی خاک، از رانندگان می‌خواهیم در صورت ضرورت، از این مسیرها عبور نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز