خبرگزاری کار ایران

امیر کیومرث حیدری:

یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تولید داخلی بر پایه دانش بومی است

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۵۶۲

فرمانئه نیروی زمینی ارتش گفت:‌ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران باید یک نیروی عالم و پاسخگو به نیازهای عملیاتی روز باشد که این مهم با تکیه بر علم و دانش محقق می‌شود.

به گزارش ایلنا، امیر کیومرث حیدری در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هوانیروز و شرکت‌ها دانش بنیان، گفت: بنابر فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اتکا بر علم و دانش بومی، هوانیروز همچون دیگر زیر مجموعه‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مکلف به همکاری با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه طی چهل سال گذشته نهال انقلاب به یک درخت تنومند تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: از برکات و دستاوردهای درخت تنومند انقلاب اسلامی می‌توان به فعالیت‌های هوانیروز و زیرمجموعه‌های نیروی زمینی ارتش برپایه علم و دانش بومی اشاره کرد.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران باید یک نیروی عالم و پاسخگو به نیازهای عملیاتی روز باشد که این مهم با تکیه بر علم و دانش محقق می‌شود.

امیر حیدری با اشاره به نزدیکی به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تولید داخلی بر پایه نیروی کار و علم و دانش بومی است که این موضوع در سایه اصل ارتباط علمی با دانشگاه ها در تمام مجموعه های نیروی زمینی ارتش به دست آمده و همچنان این مهم پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز