خبرگزاری کار ایران

کی‌روش از چه انتقاد دارد؟ وقتی تمام پاداش‌ها پرداخت شد (عکس)

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۱۷۸

سرمربی تیم ملی در آخرین لحظات حضورش در بار دیگر به انتقاد از وضعیت حمایتی و مشکلاتی که در مسیر حضورشان در جام ملت‌ها وجود دارد، پرداخت و این در حالی است که شواهد نشان از حمایت مالی مناسبی از شاگردان کی‌روش می‌دهد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال کشورمان دوشنبه راهی دوحه قطر شد تا اردوی پایانی خود را در این کشور و با بهترین امکانات پشت سر بگذارد. به جز لباس تن، آن چیز مشترکی که هنگام رفتن از ایران بین بازیکنان و اعضای کادر فنی وجود داشت، اعتراض به وضعیت تیم و حمایت نشدن بود.

بازیکنان و اعضای تیم ملی از بی مهری صحبت کردند و اینکه حمایت نمی‌شوند. در حالی که تیم ملی اردوهای خوبی را طبق برنامه انجام داده و طبق گفته کارلوس کی‌روش رقبا برای بازی‌های دوستانه با نظر خود او گزینش شده‌اند. با این حال در اردوی قبلی شاهد اعتصاب رسانه‌ای تیم ملی بودیم که گفته شد دلیل این کار بحث پاداش‌ها و همینطور عدم حضور وزیر ورزش و جوانان در تمرینات تیم ملی است. پس از این ماجرا، سلیمانی که خزانه‌دار فدراسیون فوتبال است اعلام کرد تمام پاداش اعضای تیم ملی تا صدور دستور، تسویه شد.

کی‌روش از چه انتقاد دارد؟ وقتی تمام پاداش‌ها پرداخت شد (عکس)

اکنون هم بازیکنان تیم ملی فوتبال و کادر فنی پیش از جام ملت‌ها در حالی از حمایت نشدن و بی مهری صحبت می‌کنند که نسبت با سایرین شرایط بهتری دارند. در حالی که تیم‌های فوتسال، فوتبال ساحلی و رده‌های دیگر هنوز پاداش‌های خود را برای مسابقات بین‌المللی دریافت نکرده‌اند، اعضای تیم ملی قبل از ترک ایران حتی پاداش برد در دو بازی دوستانه مقابل بولیوی و ترینیداد و توباگو را هم دریافت کردند. هر بازیکن ۵۰ میلیون تومان چک دریافت کرده و حتی امیرحسین حسینی که مدیر رسانه‌ای تیم ملی است، بیش از ۱۵ میلیون تومان بابت این دو بازی پاداش دریافت کرده است. یعنی تیم ملی به لحاظ مالی نیز همچون امکانات تمرینی، بازی‌های تدارکاتی و اردوی مناسب در قطر به خوبی حمایت شده است.

البته اگر انتقاد ملی‌پوشان به عدم حضور وزیر ورزش در مراسم بدرقه این تیم است که باید گفت که چرا فوتبالی‌ها باید خود را تافته جدا بافته بدانند. مگر وزیر ورزش برای اعزام تیم ملی والیبال به مسابقات جهانی در مراسم بدرقه آنها شرکت کرد یا اصلاً مگر فدراسیون فوتبال مراسم بدرقه‌ای تدارک دیده بود که وزیر ورزش در آن حاضر نشود؟ این نوع تزریق جو منفی به تیم ملی از سوی بازیکنان پیش از جام ملت‌ها در حالی که آنها حتی برای بازی‌های دوستانه هم پاداش دریافت می‌کنند کمی عجیب است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز