خبرگزاری کار ایران

در جریان تذکری مطرح شد؛

توضیح کریمی قدوسی درباره یک توییت/ محور صحبت‌هایم مربوط به فتنه ۸۸ بود

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۱۰۸

یک نماینده اصولگرای مجلس گفت: فعالیت‌های ما بایستی متوجه وحدت ملی و رفع مشکلات ملت در حوزه معیشت و اقتصاد باشد، محور صحبت‌های من مربوط به فتنه ۸۸ و وظیفه ما در این زمینه بوده است.

به  گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، جواد کریمی قدوسی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر ماده (۷۵) اظهار داشت: روز یکشنبه هفته جاری دو نفر از نمایندگان مجلس نسبت به نظرات من موضع منفی گرفتند و نظرات من را وارونه جلوه دادند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند اگر من هم پایم را از اسلام کنار بگذارم همین مردم می‌ریزند و مرا از بین می‌برند، مردم شخص‌پرست نیستند، مردم اسلام را می‌خواهند.

وی افزود: فعالیت‌های ما بایستی متوجه وحدت ملی و رفع مشکلات ملت در حوزه معیشت و اقتصاد باشد، محور صحبت‌های من مربوط به فتنه ۸۸ و وظیفه ما در این زمینه بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم فرمودند برخی نادانسته وارد فتنه شدند و نفهمیدند که این یک براندازی است.

کریمی قدوسی ادامه داد: وقتی می‌گوییم مجلس در رأس امور است یعنی قانون اساسی یعنی دفاع از استقلال، یعنی حمایت از مردم، شهدا، امام و رهبری که در مقابل دشمن و فتنه ایستادند.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: بالای سر ما در مجلس عکس۵۴ نماینده شهید وجود دارد، این یعنی مجالس ما برای مردم هزینه داده است و ایران بیشترین شهید در بین مقامات ارشد را داشته که البته استثنائاتی هم در بین مقامات ارشد وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز