خبرگزاری کار ایران

روابط خصوصی تیم ملی در دوحه!

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۹۵۷

تیم ملی در شرایطی راهی دوحه شده که همانند همیشه فدراسیون فوتبال به انتخاب سلیقه‌ای رسانه‌ها و ارسال اخبار می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته تهران را به مقصد دوحه قطر ترک کرد تا اردوی خود پیش از جام ملت‌ها را برگزار کند.

این در حالی است که مدیررسانه‌ای تیم ملی برخلاف دفعات گذشته که با حضور محسن معتمدکیا رابطه مناسب و تعریف شده را با رسانه‌ها برقرار می‌کرد، اکنون با تغییرات صورت گرفته و حضور حسینی که پیشینه‌ای قبل از حضور در این سمت در زمینه رسانه در کارنامه خود ندارد، شیوه دیگری را در نظر دارد و به انتخاب سلیقه‌ای رسانه‌ها و ارسال اخبار برای آن می‌پردازد.

حسینی که صحبت‌های زیادی در خصوص دلایل حضورش در این سمت وجود دارد، اکنون بدون توجه به مخاطبان فوتبال که علاقمند به اطلاع از اخبار تیم ملی در آستانه یکی از حساس‌ترین تورنمنت‌های فوتبال ایران هستند، بنا به علاقه و رفاقت خود به ارسال اخبار می‌پردازد. شیوه‌ای که می‌توان بیشتر به جای نام روابط عمومی به آن روابط خصوصی نامید.

حسینی که در طول هفته با توجه به رابطه و رفاقت خود با برخی رسانه‌ها به ارسال اخبار و مصاحبه‌های سلیقه‌ای خود به آنها می‌پردازد، چندی پیش نیز مصاحبه یکی از بازیکنان را به رسانه‌ای فرستاده بود که با واکنش تند بازیکن مذکور مواجه شد و این بازیکن در شرایطی که قصد تکذیب این مساله را در گفتگو با ایلنا داشت، ترجیح دادیم با توجه به شرایط تیم ملی و حساسیت موجود در این بحث ورود نکنیم. با این حال به نظر می‌رسد بهتر است حسینی به عنوان مدیررسانه‌ای تیم ملی برخلاف شغل سابق خود بیشتر به همکاری با رسانه‌ها پرداخته و جو مدنظر را در آستانه جام ملت‌ها برای دوری از حواشی شکل دهد.

با این حال خبرگزاری ایلنا همچنان تلاش خواهد کرد با اعتماد مخاطبان خود و ارزش به آنها در پوشش اخبار مربوط به تیم ملی از هیچ تلاشی خودداری نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز