خبرگزاری کار ایران

آقاجانیان: حمایت‌ها در حد تیم ملی نبوده؛ بازیکنان با تمام وجود می‌جنگند تا دل مردم را شاد کنند

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۲۴۲

مربی تیم ملی فوتبال گفت:‌ حمایت‌های لازم از تیم ملی صورت نگرفته است. حالا که نشده ولی امیدواریم از الان تا جام ملت‌ها این حمایت‌ها صورت بگیرد. دوباره تاکید می‌کنم هر اتفاقی بیفتد بازیکنان تیم ملی با تمام وجود می‌جنگند تا دل مردم ایران را شاد کنند.

به گزارش ایلنا، مارکار آقاجانیان در حاشیه بدرقه تیم ملی فوتبال ایران برای سفر به دبی و برپایی اردوی تدارکاتی پیش از آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهار داشت:‌ همانطور که مسنحضر هستید ما حتی فیفا دی را از دست دادیم و بازی‌های تدارکاتی ما شامل تحریم‌هایی بوده و برخی کشورها نمی‌خواهند با ما بازی کنند. ونزوئلا نتوانست با ما در ایران بازی کند.

او ادامه داد: بخشی از آن این بوده و بخشی دیگر بحث مالی بوده است و حمایت‌های لازم از تیم ملی صورت نگرفته است. حالا که نشده ولی امیدواریم از الان تا جام ملت‌ها این حمایت‌ها صورت بگیرد. دوباره تاکید می‌کنم هر اتفاقی بیفتد بازیکنان تیم ملی با تمام وجود می‌جنگند تا دل مردم ایران را شاد کنند. توقع همه بازیکنان و کادر حمایت بیشتر است.

مربی تیم ملی درباره وضعیت مصدومیت بازیکنان ملی پوش گفت:‌ چند بازیکن مصدوم داریم و کادر پزشکی باشگاه‌های آنها هماهنگی خوبی با تیم ملی دارند. امیدواریم که آنها هم برسند. بخش پزشکی با هم در تماس هستند و زمان داریم تا 26 دسامبر تمام بازیکنان صحیح و سالم باشند تا ما بتوانیم به خوبی ترکیب را انتخاب کنیم.

مارکا درباره اینکه حمایت از تیم ملی همانند مسابقات جام جهانی نیست،‌ گفت: حمایت‌ها همانطور که بازیکنان هم گفتند در حد تیم ملی نبوده و حداقل مردم با انرژی مثبت به بازیکنان انگیزه داده‌اند و بازیکنان با تمام وجود بازی می‌کنند تا آنها را شاد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز