خبرگزاری کار ایران

کی روش دستیاران ایرانی اش را بخشید؟

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۱۶۷

دیدار پرسپولیس در حالی برگزار شد که دستیاران ایرانی سرمربی تیم ملی فوتبال در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برابر پیکان تهران به برتری 2 بر صفر دست یافت و این دیدار دو میهمان ویژه داشت.

مارکار آقاجانیان و بدنساز ایرانی تیم ملی فوتبال که به همراه دیگر ایرانیان حاضر در کادر فنی تیم ملی برکنار شده بودند، در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و بازی را تماشا کردند.

این اتفاق در حالی رخ داد که چند وقت پیش اعلام شده بود که کارلوس کی روش تصمیم به قطع همکاری با دستیاران ایرانی خود گرفته و کلید این ماجرا از اردوی نیمه کاره‌ی تیم ملی در امارات خورده است. 

با این حال در شرایطی که دستیاران ایرانی در دو بازی اخیر تیم ملی برابر چین و قطر روی نیمکت حضور نداشتند، حضور مارکار آقاجانیان در کنار بدنساز تیم ملی در آزادی از این لحاظ قابل اهمیت بود که کی روش عادت داشت در طول ایام برگزاری لیگ به هر مربی یک بازی را برای آنالیز و مشاهده آن برای ارزیابی عملکرد بازیکنان واگذار کند و شاید مارکار از سوی کی روش  به ورزشگاه آمده بود و مرد پرتغالی بار دیگر به آنها برای بازگشت چراغ سبز نشان داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز