خبرگزاری کار ایران

هم سرعت با نور با خدمات دیجیتال مارکتینگ و محتوا راسا

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۹۰۷

تیم دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا راسا از معدود شرکت‌هایی است که درطراحی، اجرا و پیاده‌سازی پروژه‌های بازاریابی دیجیتالی و محتوا در بستر وب موفق عمل کرده است.

ایلنا؛ دنیای رقابت امروز خصوصا در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا بی رحم‌تر از چیزی است که در گذشته انتظارش را داشتیم؛ اما با وجود این که همه در این رقابت برای رسیدن به هدف خود سر و دست می‌شکنند این موضوع برای افراد آینده‌نگر زنگ خطر نیست! در میان تمام برندهای رنگارنگ مدعی اطراف به جرئت می‌توان گفت شرکت‌های معدودی در این حوزه وجود دارند که درطراحی، اجرا و پیاده‌سازی خلاقانه پروژه‌های بازاریابی دیجیتالی و تولید محتوا در بستر وب موفق‌ عمل کرده باشند. اصولا جذب رضایت مشتری هم در این حوزه همواره دشوار بوده است؛ چرا که ابزارها و تکنیک‌های بازاریابی دیجیتالی روز به روز رو به گسترش بوده و هوشیاری مخاطبان هدف نیز نسبت به آن چه که در این بازار پرالتهاب می‌گذرد بیش‌تر از گذشته است. 

از طرف دیگر کسب و کارها به شدت به امر دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا در بستر وب وابسته شده‌اند و دیگر می‌دانند کسب حسن شهرت از میان هزاران رقیب سرسخت در موتورجستجو گوگل کار ساده‌ای نیست. بر اساس یافته‌ها، میزان موفقیت خدمات و محصولات آنلاین و تبدیل آن‌ها به مشتریانی که قطعا سودآوری به همراه دارند ارتباط تنگاتنگی با موفقیت صاحب یا ارائه‌کننده آن خدمت در امر دیجیتال مارکتینگ دارد. اصلا به همین دلیل است که صاحبان کسب و کار، کمپین بازاریابی دیجیتالی را در جهت بهینه ‌سازی نرخ تبدیل هدایت کرده و آن را در اولویت اول قرار می‌دهند.

هم سرعت با نور با خدمات دیجیتال مارکتینگ و محتوا راسا

اگرچه نام‌های زیادی را تا کنون در همین عرصه شنیده‌اید که مدعی ارائه خدمات بازاریابی دیجیتالی هستند اما برخی از برندها در مدت زمان کوتاهی توانسته‌اند اعتماد برندها را به خود جلب کنند. "راسا" نام تازه‌ای نیست که به تازگی در میان برندهای اسم و رسم‌دار قد علم کرده باشد. اصول و استراتژی‌های به کار برده شده در تیم تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ راسا تازه و به روز است؛ اما نام تجاری "راسا" به واسطه خدماتی که در کنار جلب رضایت مشتری عرضه کرده  اسم و رسم دار تر از این حرف‌ها است وامتحان خود را در طول چند سال فعالیت مداوم خود در همین حوزه پس داده است.

تولید محتوا؛ قلب تپنده کسب وکار اینترنتی شما

شاید وصف فرآیند تولید محتوای بهینه و تیمی که وظیفه تغذیه شریان‌های حیاتی وب سایت شما را در طول این روند پرچالش و پرزحمت بر عهده دارند مشکل باشد. یک تیم تولید محتوا سرزنده و فعال،  تیمی متشکل از نیروهای باتجربه، کارآزموده، تحصیل کرده، آشنا با امور وب و کاملا آموزش دیده برای اشکال مختلف تولید محتوا می‌باشد که دیده شدن در گوگل و سپس جذب محتوا توسط مخاطب را هدف اصلی خود قرار داده‌اند. اهداف شرکت‌های تولید محتوا با هم متفاوت است؛ اما آن چه که باعث تمایز تیم تولید محتوا راسا می‌باشد رویکرد متفاوت آن در مشتری‌مداری است. این که تولید محتوا به سفارش مشتریان به نحوی انجام می‌شود که گویی هر یک از اعضا در حال تولید محتوا در جهت پیشرفت وب سایت شخصی خود هستند! رویکردی که باعث شده است از هیچ تلاشی برای دیده شدن وب سایت‌ها از منظر تولید محتوا بهینه مضایغه نشود و تا کنون نیز رضایت مشتریان از خدمات گویا همین رویکرد بوده است.

با خدمات دیجیتال مارکتینگ، پیش از رقبا اوج بگیرید

اگرچه امروزه بحث داغ دیجیتال مارکتینگ و خدمات مرتبط با آن به یکی از متداول‌ترین خدمات تحت وب تبدیل شده است و کم تر کسی وجود دارد که با ماهیت بازاریابی دیجیتالی آشنا نباشد اما همچنان برای برخی این ابهام وجود دارد که چرا در میان این حجم از برندهای مدعی رنگارنگ، یک برند خاص را انتخاب کنیم و به زبان ساده‌تر چه چیزی سبب تمایز این برند با سایر رقبا می‌شود.

از آن جایی که هر فعالیت و تجارتی که قرار است منجر به کسب درآمد از طریق اینترنت شود نیاز به بازاریابی و تلاشی متناوب برای دیده شدن توسط مخاطب دارد تصمیم گرفتیم در جهت آگاهی بیش تر مشتریان اهداف، اساس و ساختار فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ راسا را شرح دهیم.

به خوبی می‌دانید که مفهوم بازاریابی دیجیتال بسیار گسترده‌تر از بازاریابی آنلاین است. رسانه‌های دیجیتال در حال درنوردیدن مرزهای جغرافیایی هستند و حتی از این کره خاکی هم فراتر رفته‌اند تا موجودات فرازمینی را از آن چه که در یک نقطه از جهان و کسب وکار موجود در آن می‌گذرد مطلع کنند! مردم هم نسبت به این روش تازه در تبلیغات و حرف‌هایی که به این شکل در قالب بازاریابی دیجیتالی منعکس می‌شود واکنش نشان می‌دهند و هرگز بی‌اهمیت از کنار آن‌ها عبور نمی‌کنند.

هم سرعت با نور با خدمات دیجیتال مارکتینگ و محتوا راسا

شما به هزار و یک دلیل به بازاریابی دیجیتالی یا دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید. از این بین دو دلیل اساسی وجود دارد تا بخواهید برای همیشه دست از روش‌های قدیمی بکشید و به روش‌های مدرن‌تر متوسل شوید:

  1. مشتریانتان به وسعت این کره خاکی پراکنده هستند: پراکندگی مخاطبان هدف باعث می‌شود تا روش‌هایی بدون محدودیت و فراتر از مرزهای جغرافیایی را برای رساندن صدایتان به مخاطبان برگزینید
  2. مشتریان پیچیده‌تر از قبل شده‌اند: مشتریان شما دیگر آن مخاطبان ساده‌ای نیستند که به روش‌های تبلیغاتی قدیمی اعتماد کنند. آن‌ها به واسطه تبلیغاتی قانع می‌شوند که به بهترین شکل ممکن آن‌ها را از هویت یک محصول یا خدمت آگاه سازند

این دو دلیل و تمام دلایلی که به ذهنتان می‌رسند دست به دست هم می‌دهند تا کسب وکارها بیش از گذشته به شرکت معتمد خود برای برون‌سپاری پروژه‌های تولید محتوا فارسی، تولید محتوا انگلیسی و به طور کلی تولید محتوا سایت و در کنار آن دیجیتال مارکتینگ نیاز داشته باشند. تخصص تیم راسا نیز در همین امور است. این که بتوانید در گردباد حوادثی که در کسب وکارهای پرچالش امروزی به وقوع می‌پیوندد جان سالم به در ببرید و از رقبا یک قدم جلوتر باشید.   

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز