خبرگزاری کار ایران

حمایت شورای شهر بوشهر از تیم فوتبال شاهین شهرداری

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۷۹۶

شورای شهر بوشهر در پی آن است تا با برطرف کردن موانع و مشکلات راه را برای صعود شاگردان محمود فکری به لیگ برتر هموار کند.

به گزارش ایلنا، عبدالخالق برزگرزاده روز سه شنبه در نشست بررسی مشکلات تیم های فوتبال شاهین و ایرانجوان بوشهر اظهار داشت: طی هفته گذشته هواداران شاهین شهرداری بوشهر روزهای پر التهابی را سپری کردند.مجموعه شورای شهر حامی و پشتیبان تیم شاهین و در این راه هیچ از کمکی به آنها دریغ نمی کند.
برزگر زاده ادامه داد: در این ارتباط بزودی با حضور تمامی اعضای شورای شهر بوشهر لایحه ارسالی شهرداری در باره تیم فوتبال شاهین رای گیری می شود که با توجه به شرایط تیم انتظار می رود این نشست هر چه زودتر برگزار شود. همه اعضای شورا موافق تقویت و کمک به باشگاه شاهین شهرداری هستند از این رو از تیم شاهین بوشهر انتظار می رود تمام تمرکز بر مسائل فنی و دغدغه ای پیرامون مسائل مالی نداشته باشد.
وی در ادامه در ارتباط با تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: در بودجه سال جاری هفت میلیارد ریال برای کمک به این تیم پیش بینی شده که پرداخت آن در گرو ارسال لایحه مربوطه به شورا و موافقت اعضا است.
برگزرزاده در پایان افزود: با توجه به شرایط خاص و دشوار ایرانجوان که این روزها در انتهای جدول گروه خود قرار گرفته کمک مالی به این تیم با سابقه باید در موعد مناسبی صورت گیرد و به روزهای پایانی فصل موکول نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز