خبرگزاری کار ایران

هفته شانزدهم لیگ آزادگان

پیش بازی شاهین‌شهرداری‌بوشهر - سرخپوشان پاکدشت / اوج هیجان در بوشهر، کاظمی یا فکری، برنده این جدال کیست؟

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۰۳۸

به نوعی می‌توان جدال این دو تیم را فینال لیگ آزادگان قلمداد کرد. جایی که شاگردان محمودفکری و فرهادکاظمی رودروی هم قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا، هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ آزادگان با چهار مسابقه به پایان می‌رسد که در حساس‌ترین مسابقه تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و سرخپوشان پاکدشت مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

شاگردان محمود فکری که از کمترین نوسان در طول این فصل برخوردار بوده‌اند در ورزشگاه خانگی خود تلاش خواهند کرد تا با پیروزی بر رقیب مستقیم خود در راه صعود به لیگ برتر، برای دیگر رقبا خط و نشان بکشند.

شاهین شهرداری بوشهر در این فصل از رقابت‌ها عملکرد بی نظیری از لحاظ آماری داشته و توانسته از  14 بازی 27 امتیاز کسب کرده و در رده اول جدول رده‌بندی رقابت‌ها جای بگیرد. این تیم توانسته در این 14 بازی 7برد، 6مساوی و تنها 1 باخت بدست‌ آورده و قدرتمندانه در صدر جدول لیگ آزادگان جای بگیرد.

محمود فکری سرمربی موفق این تیم نیز که فصل گذشته تیم نفت مسجد سلیمان را راهی لیگ برتر کرد امیدوار است همراه با تیم بوشهری دومین صعود پیاپی را جشن بگیرد و خوب می‌داند برای نزدیک‌شدن به این هدف باید از سد تیم قدرتمند سرخپوشان پاکدشت بگذرد.

تیم سرخپوشان پاکدشت نیز در ابتدای فصل به دلیل عدم آماده‌سازی مناسب نتایج پرنوسانی را کسب می‌کرد و نمی‌شد روی این تیم به عنوان یک مدعی حساب باز کرد اما هر چه که از مسابقات گذشت این تیم شرایط بهتری را پیدا کرد و با بردهای متوالی توانست خود را به بالای جدول برساند.

سرخپوشان در این فصل از 13بازی خود، 7برد، 5مساوی و 1 باخت را به ارمغان آورده و با 26 امتیاز در رده‌ی دوم جدول قرار دارد. باید منتظر باشیم و ببینیم این برد شش امتیازی چه نتیجه‌ای را به همراه خواهد داشت و آیا اختلاف در صدر جدول بیش از این می‌شود یا اینکه جایگاه دو تیم بالای جدول تغییر خواهد کرد.

این مسابقه را شاهو اصلانی قضاوت خواهد کرد و وی را در امر قضاوت عدنان پیروی، مرتضی هوشیار  و عبدالنبی پورخلف یاری خواهند کرد. همچنین ناظر این مسابقه مسعود مرادی می‌باشد.

گفتنی است این دیدار از ساعت 14:00 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز