خبرگزاری کار ایران

مرتضی تبریزی باید از این فشار خارج شود

برهانی: فوتبال صیادمنش را دوست دارم/ جذب گرو و نیومایر از ابتدا اشتباه بود

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۷۹۱

آرش برهانی کاپیتان سابق استقلال معتقد است از ابتدا جذب گرو و نیومایر اشتباه بود و مدیران این تیم کار خوبی کرده‌اند قرارداد این دو را فسخ کردند.

به گزارش ایلنا،آرش برهانی کاپیتان سابق استقلال معتقد است از ابتدا جذب گرو و نیومایر اشتباه بود و مدیران این تیم کار خوبی کرده‌اند قرارداد این دو را فسخ کردند. برهانی پیش‌بینی کرد استقلال در نیم‌فصل دوم شرایط بهتری خواهد داشت و می‌تواند جزو مدعیان قهرمانی قرار بگیرد. 

شرایط استقلال را در نیم‌فصل اول چطور ارزیابی کردید؟

استقلال نیم‌فصل اول را خوب شروع نکرد. با جدایی چند بازیکن و جذب بازیکنان جدید و ناهماهنگی بازیکنان با یکدیگر باعث شده بود این تیم نتواند در ابتدا عملکرد خوبی داشته باشد. اما هرچه از مسابقات گذشت آبی‌پوشان به هماهنگی خوبی رسیدند و توانستند نتایج خوبی را کسب کنند.

گرو و نیومایر هم از استقلال جدا شدند.

فکر می‌کنم جذب آنها از ابتدا هم اشتباه بود. بازیکن خارجی باید در سطحی باشد که بتواند در یک تیم تاثیرگذار باشد اما این دو بازیکنانی نبودند که بتوان روی آنها حساب کرد. البته از قدیم می‌گفتند بازیکن خارجی وقتی به یک تیم می‌رود نیاز به زمان دارد اما اگر به این دو بازیکن تا آخر فصل هم فرصت می‌دادید، شرایط تغییر نمی‌کرد. امیدوارم بازیکنانی که در نیم‌فصل جذب می‌شوند بتوانند تاثیرگذار باشند.

به عنوان یک مهاجم قدیمی استقلال، تبریزی نتوانست در این تیم شرایط خوبی داشته باشد؟

مرتضی از بازیکنان خوب فوتبال ماست و توانایی بسیار بالایی دارد. مرتضی نیاز به یکی دو گل دارد تا بتواند خودش را از این فشاری که برایش به وجود آمده، رها سازد. من خودم این شرایط را تجربه کردم و می‌دانم از لحاظ روحی بازیکن شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد. امیدوارم هرچه زودتر مرتضی به شرایط خوبش بازگردد.

صیادمنش در مصاحبه‌ای اعلام کرده از بچگی بازی‌های شما را دنبال می‌کرده؟

اللهیار بازیکن بااستعدادی است. من فوتبال او را دوست دارم و قطعا جای پیشرفت دارد. اللهیار اگر قدر خودش را بداند درآینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. صیادمنش می‌تواند به تنهایی در خط حمله استقلال بهترین عملکرد را داشته باشد.

استقلال می‌تواند امسال در لیگ رتبه خوبی را کسب کند؟

استقلال باید همین روند را ادامه دهد تا بتواند خودش را کم‌کم به مدعی قهرمانی تبدیل سازد. البته تیم‌های دیگری هم هستند که این فصل شرایط خوبی دارند. تراکتور، سپاهان و ذوب‌آهن.

اما شما نامی از پرسپولیس نبردید؟

پرسپولیس امسال مدعی قهرمانی نیست. تجربه به من نشان می‌دهد که این تیم امسال نمی‌تواند خودش را در حد یک قهرمان نشان دهد.

پرسپولیسی‌ها قصد دارند از مهدی رحمتی بابت صحبت‌هایی که انجام داده، شکایت کنند؟

پرسپولیسی‌ها اگر بخواهند از رحمتی شکایت کنند، باید از کل فوتبال ایران این کار را انجام دهند. زیرا که کل فوتبال ایران معتقدند داوری‌ها به نفع یک تیم خاص است. وقتی هم یک چیزی عنوان می‌شود در آن ماجرایی است. امیدوارم کمیته داوران در نیم‌فصل دوم شرایط داوری را تغییر دهند.

لیست تیم ملی هم برای جام ملت‌ها اعلام شد. نظرتان چیست؟

مربیگری سلیقه است و هر مربی دوست دارد با تفکرات خودش بازیکنان مورد علاقه‌اش را انتخاب کند. البته باز هم باید بگویم از نظر من بازیکنان شایسته دیگری هم بودند که می‌توانستند در لیست تیم ملی حضور داشته باشند. فرشید اسماعیلی یکی از این گزینه‌ها بود.

شهرداری بندرعباس در چه وضعیتی است؟

در نیم‌فصل اول نتایج بسیار خوبی گرفتیم و تیم در رتبه سوم قرار گرفت. البته باز هم می‌‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم اما شاید برایتان جالب باشد بدانید در 6 بازی 5 پنالتی علیه تیم ما گرفته شده که این خودش برای  من جای تعجب دارد. تیم شهرداری این پتانسیل را دارد که جزو تیم‌های صعودکننده به لیگ یک باشد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز