خبرگزاری کار ایران

بله، نوشتم تاریخ را فاتحان می‌نویسند

واکنش برهانی به کری جنجالی برای پرسپولیسی‌ها بعد از شکست در فینال

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۹۹۵

مهاجم استقلال دقایقی بعد از ناکامی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود باعث شکل گرفتن جنجال بزرگی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آرش برهانی که سابقه کاپیتانی استقلال را در کارنامه دارد و اکنون در لیگ دسته دوم و روی نیمکت سرمربیگری شهرداری بندرعباس حاضر شده، نسبت به کری جنجالی‌اش که با واکنش بازیکنان پرسپولیس و هواداران این تیم همراه شد توضیح داد.

چهره محبوب استقلالی‌ها دقایقی بعد از ناکامی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش و با نمایش دو ستاره استقلال و این جمله که تاریخ را فاتحان می‌نویسند، برای رقیب دیرینه که در اولین حضورشان در فینال دست خالی برگشتند، کری خواند.

برهانی با رد اینکه قصد کری خوانی برای پرسپولیس را داشته اینطور توضیح می‌دهد: نمی‌دانم چرا این پست را به خودشان گرفته‌اند و من اصلا قصد کری خوانی با آنها را نداشتم و باید بگویم اصلا نمی‌دانستم پرسپولیس بازی دارد!

برهانی که در اتفاقی عجیب از حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا را اظهار بی اطلاعی می‌کند در ادامه درباره این پست اینطور توضیح داده است: من نوشتم «تاریخ را فاتحان می نویسند»، می توانم سوال کنم این چه ربطی به پرسپولیسی ها دارد؟ استقلال باشگاه بزرگی است که تاریخچه آن را همه می دانند و نیازی به گفتن من نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز