خبرگزاری کار ایران

بازدید سفیر ایران در بوسنی از نمایشگاه زمستانی کتاب سارایوو

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۷۵۹

سفیر کشورمان در سارایوو در بازدید از چهاردهمین نمایشگاه زمستانی کتاب سارایوو از نزدیک با ناشران ایرانی و بوسنیایی حاضر در این نمایشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، محمود حیدری با قدردانی از موسسه ابن سینا برای حضور در نمایشگاه زمستانی کتاب سارایوو گفت: ارائه هرچه بیشتر آثار ایرانی در نمایشگاه‌های کتاب سارایوو موجب آشنایی عمیق‌تر مردم بوسنی و توسعه روابط فرهنگی می‌شود.

همچنین کاظم ذوقی بارانی مدیر موسسه علمی_ پژوهشی ابن سینا در سارایوو در این دیدار با ارائه گزارشی از حضور در نمایشگاه زمستانی کتاب سارایوو گفت: کتاب های جدید این موسسه ازجمله کتاب « اسلام در هویت فرهنگی اروپا» تالیف دکتر رشید حافظ اویچ با استقبال زیادی همراه شده است. 

وی افزود: حضور نویسندگان و مترجمان کتاب‌های منتشر شده و گفت‌وگو با مخاطبان در غرفه موسسه ابن سینا در نمایشگاه کتاب زمستانی سارایوو موجب جذب هرچه بیشتر جوانان به این غرفه و آثار عرضه شده در آن شده است. 

بارانی اضافه کرد: گنجینه‌ای از حکمت مولانا به قلم دکتر الویر موسیچ با مقدمه سفیر کشورمان ، تاریخ مختصر زبان و ادبیات فارسی تالیف دکتر محمد جعفر یاحقی و ترجمه دکتر نامیرکاراخلیلووچ، ویژگیهای سیاسی جغرافیایی معاصر بوسنی و هرزگوین به قلم دکتر عزت بیدیچ و مجموعه مقالات درباره عرفان، تصوف بوسنیایی به قلم سعید عابدپور از دیگر آثار جدید موسسه ابن سینا در نمایشگاه زمستانی کتاب سارایوو است. 

در چهاردهمین نمایشگاه زمستانی کتاب سارایوو، ناشران و موسسات مطالعاتی از کشورهای بوسنی، صربستان ،کرواسی و مونته نگرو از تاریخ 17 تا 24 دسامبر در محل نمایشگاه کالگیوم آرتیستیکوم اسکندریه در پایتخت بوسنی و هرزگوین آخرین دستاوردهای علمی، ادبی، فرهنگی، تاریخی و آموزشی خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز