خبرگزاری کار ایران

احمد یزدان‌پناه خبر داد:

واریز مرحله یازدهم سود فروش سوخت به حساب مرزنشینان خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۴۷۲

هدف از اجرای این طرح کاهش قاچاق سوخت، بهبود معیشت مرزنشینان، مهاجرت معکوس روستاییان از شهرها به روستاهای محدوده مرز و تثبیت جمعیت پایدار است.

به گزارش ایلنا مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با اشاره به اقدامات سازمان همیاری به عنوان کارگزار سوخت مرزی در استان، گفت: با تلاش‌های انجام شده از ابتدای امسال تا قبل از شروع فصل زمستان، 4 مرحله سود حاصله از فروش و صادرات فرآورده‌های نفتی به حساب خانواده‌های مرزنشین استان واریز شده است.

احمد یزدان‌پناه افزود: تلاش برای واریز منظم سود این طرح به حساب خانواده‌های 3 شهر مرزی تحت پوشش در استان است و در هر مرحله مبلغ 100 هزار تومان به حساب اهالی 24 روستای تایباد با 5 هزار و 721 خانوار، 66 روستای تربت‌جام با 10 هزار و 230 خانوار و 9 روستا از شهرستان خواف با 2 هزار و 897 خانوار واریز می‌شود.

وی تصریح کرد: سازمان همیاری شهرداری‌های استان فرآورده‌های نفتی را به عنوان کارگزار تعاونی مرزنشینان طبق نرخ‌های مصوب کمیته مرکزی تعیین نرخ به کشور افغانستان صادر می‌کند که سود حاصله در مجموع به حساب حدود 19 هزار خانواده مرزنشین روستانی در خراسان‌رضوی واریز می‌شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح کاهش قاچاق سوخت، بهبود معیشت مرزنشینان، مهاجرت معکوس روستاییان از شهرها به روستاهای محدوده مرز و تثبیت جمعیت پایدار است که امیدواریم با توسعه اشتغال و تحرک بخشی به فعالیت های قانونی و رونق اقتصادی درجداره مرز این اهداف تحقق یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز