خبرگزاری کار ایران

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی:

فناوری و جوانان باید مشکلات بانکی را حل کنند

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۱۶۱

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی گفت: با توجه به معضلات امروز لازم است از نیروهای جوان و دانش آنها استفاده شود، مخاطرات و مشکلاتی که امروز از آن صحبت می‌کنیم را باید به علم، فناوری و توان نیروهای جوان سپرد شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، علی دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در مورد اهمیت پژوهش گفت: امروزه اقتصاد ما نیاز به توجه ویژه به حوزه‌های عملی دارد تا با سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی دانش و فناوری تولید ثروت افزایش یابد و مشکلات اقتصادی مرتفع شود. با توجه به اینکه علم و پژوهش جایگاه ویژه‌ای در کشور ما بویژه اسناد بالادستی دارد و مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است، این هفته را باید گرامی بداریم.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا سرمایه‌گذاری در این حوزه افزایش یابد و خوشبختانه برخی بانک‌ها در این مورد اقدامات مناسبی را انجام داده‌اند و تلاش دارند با استفاده از فناوری مدل کسب‌وکار خود را تغییر دهند.

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی تاکید کرد: با توجه به معضلات امروز لازم است از نیروهای جوان و دانش آنها استفاده شود، مخاطرات و مشکلاتی که امروز از آن صحبت می‌کنیم را باید به علم، فناوری و توان نیروهای جوان سپرده شود. بطوریکه ما در حوزه‌ی بانکداری الکترونیک از فکر و مشورت این همکاران استفاده می‌کنیم و در  برخی از بانک‌ها نیز اقدامات مناسب و ارزشمندی صورت گرفته است.

دیواندری در ادامه سخنرانی خود به تشریح اقدامات و دستاوردهای پژوهشکده پولی و بانکی در زمینه پژوهش پرداخت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز