خبرگزاری کار ایران

در اختتامیه نمایشگاه هفته پژوهش اعلام شد؛

انعقاد قرارداد با شرکت‌های داخلی و خارجی به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۲۳۴

دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار از انعقاد قرارداد با شرکت های داخلی و خارجی در نمایشگاه پژوهش به ارزش۲۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید متقی طلب در اختتامیه هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار، اظهار داشت: نیروهای متفکر و اندیشمند می توانند طرح‌هایی را ارائه دهند تا با انجام پژوهش بر روی آن، به فناوری و در نهایت تجاری‌سازی و به ثروت ملی تبدیل شود.

دبیر فن بازار ادامه داد: طرح‌هایی که در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی به نتیجه می رسند باید جایی ارائه شوند که این کار در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار در هفته پژوهش انجام می شود.

متقی طلب با بیان اینکه خوشبختانه نمایشگاه امسال مورد اقبال واقع شده‌است، گفت: طی ۴-۳ سال گذشته ما از روش ارائه نتایج تحقیقات و پژوهش‌ها از طریق این نمایشگاه نتیجه دلخواه را به‌دست آورده‌ایم. به طوری که سال اول برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش حدود ۵ میلیارد تومان قرارداد منعقد شد، سال دوم به ۷۷ میلیارد تومان و امسال هم براساس آخرین آمار مبلغ قراردادها به ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: هدف ما در وزارت علوم ارائه توانمندی‌های دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و نهایتاً عملیاتی کردن فرایند تبدیل علم و فناوری به ثروت است. الگوی کار ما نیز نقش جامع علمی کشور است که تأکید می‌کند باید علم و فناوری نقش مؤثرتری در اقتصاد داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز