خبرگزاری کار ایران

کاغذ دیواری و پوستر دیواری جایگزین مناسبی برای رنگ کاری

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۷۴۸

پوستر دیواری حاوی تصاویر زیبا است که پوستر دیواری سه بعدی ، تصویر را به شکل صحیح و سه بعدی نمایش می دهد که برای بیننده بسیار طبیعی است.

ایلنا؛ پوستر دیواری نوعی خاص از کاغذ دیواری است که تصویری دلخواه و متناسب با دکوراسیون را عرضه می کند. خیلی ها به دنبال زیباسازی محیط به وسیله کاغذ دیواری هستند، ما به آنها استفاده از پوستر دیواری با طرح دلخواه را پیشنهاد می کنیم. تنوع در قیمت کاغذ دیواری و طراحی کاغذ دیواری پوستری، کاغذ دیواری را برای دکوراسیون و زیباسازی محیط بسیار مطلوب ساخته است.

روش های سنتی رنگ آمیزی دیوارها هم زمان بر بوده و هم بوی تند رنگ تا مدتی افراد را ناراحت می کند. همچنین رنگ آمیزی نیاز به تخلیه محل و انجام رنگ آمیزی برای مدت زیادی است. اگر به دنبال رهایی از این مشکلات در زیباسازی دکوراسیون خود هستید ما به شما کاغذ دیواری بویژه پوستر دیواری را معرفی می کنیم. با کاغذ دیواری جهت عملیات نصب نیازی به ترک محل جهت نصب کاغذ دیواری وجود ندارد.

پوستر دیواری حاوی تصاویر زیبا است که پوستر دیواری سه بعدی ، تصویر را به شکل صحیح و سه بعدی نمایش می دهد که برای بیننده بسیار طبیعی است. اگر به دنبال کاغذ دیواری برای زیباسازی دکوراسیون خود هستید، پیشنهاد ما استفاده از پوستر دیواری است. با پوستر دیواری و کاغذ دیواری می توانید یکنواختی بیش از حد خانه را به فضای زیبا و دلنشین تبدیل کنید.

کاغذ دیواری و پوستر دیواری جایگزین مناسبی برای رنگ کاری

اما آیا می توان از پوستر دیواری برای محیط های مختلف استفاده کرد؟

بله پوستر دیواری دارای تنوع طرح و رنگ بوده که می توان از انواع آن به پوستر سنتی، پوستر دیواری کلاسیک، پوستر منظره و طبیعت و پوستر برای مکان های مختلف نظیر اتاق خواب، اتاق کودک، پذیرایی و ... استفاده کرد. تنوع طرح و مدل پوستر دیواری به نحوی است که گروه های مختلف مخاطبان قادر به استفاده از آن برای دکوراسیون محیط خود هستند.

پوستر دیواری نظیر کاغذ دیواری از کنار هم قرار گرفتن نوارهای طولی تصویر مورد نظر و دلخواه شما را ایجاد می کند. تصویر چاپی بایستی دارای کیفیت بوده و در مخاطب جلب توجه کند، از این رو کیفیت چاپی بسیار مهم است.

پوستر دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی

با پیشرفت صنعت چاپ کاغذ دیواری امکان درج تصاویر سه بعدی بر روی کاغذ دیواری فراهم شد. استفاده از پوستر دیواری سه بعدی در سالیان گذشته کاربرد فراوانی پیدا کرده است. کاغذ دیواری پوستری طرفداران زیادی را در تزیین دکوراسیون داخلی پیدا کرده است. برای این نوع کاغذ دیواری استفاده از تجهیزات خاص چاپی نیاز است و هر واحد چاپ کاغذ دیواری قادر به چاپ کاغذ دیواری سه بعدی زیبا نیست.

طرح پوستر دیواری سه بعدی می تواند تصاویر دلخواه مخاطبان اعم مناظر و تصاویر طبیعت نظیر گل و.. باشد و یا تصاویر مدرن و متناسب با محیط های مختلف باشد.

انواع پوستر دیواری

سوالی که مطرح است و ذهن خریداران کاغذ دیواری را به خود جلب می کند این می باشد که انواع پوستر دیواری چگونه است. بایستی خریداران بدانند که پوستر دیواری دارای تنوع طرح می باشند و برای محیط های مختلف می توان از آن استفاده کرد. می توان موارد زیر را برای انواع پوستر دیواری نام برد:

پوستر دیواری گل

پوستر دیواری طبیعت

پوستر دیواری کودک

پوستر دیواری کلاسیک

پوستر دیواری سنتی

.....

کاغذ دیواری و پوستر دیواری سه بعدی پر کاربرد

در طراحی ها و دیزاین های جدید برای محیط های مختلف سعی بر آن است که کاغذ دیواری با محیط تناسب داشته باشد که با توجه به این نکته که کاغذ دیواری ها دارای تنوع طرح می باشند، این امر میسر شده است. پیشرفت صنعت چاپ کاغذ دیواری، امکان چاپ صدها طرح با کیفیت را فراهم کرده است.

یکی از کاربردهای پوستر دیواری، پوستر دیواری اتاق کودک است که می تواند برای کودکان و نوجوانان بسیار مناسب باشد. استفاده از تصاویر دوست داشتنی این قشر بر روی کاغذ دیواری می تواند محیطی شاد و جذاب را برای آن ها فراهم کند. برای پوستر دیواری اتاق کودک طرح ها و الگوهای مختلف وجود دارد که بسته به سلیقه می توان از انواع آن استفاده کرد.

کاغذ دیواری طبیعت و مناظر هم در ایجاد محیطی آرام و دلنشین بسیار کاربردی و مناسب است که محیطی آرام را برای افراد فراهم می کند. به عنوان مثال تصاویر جنگل، دریا، کوه ها و... می توانند در کاغذ دیواری طبیعت استفاده شوند.

کاغذ دیواری می تواند در ایجاد یک محیط سنتی و یا یک محیط شیک و فانتزی مورد استفاده قرار گیرد. در این بین پوستر دیواری سه بعدی بسیار مطلوب بوده و متقاضیان فراوان را دارد، زیرا محیط طبیعی را برای مخاطب فراهم می نماید که افراد از آن لذت می برند.

پوستر دیواری و کاغذ دیواری را چگونه نصب می کنند؟

برای نصب کاغذ دیواری و پوستر دیواری نیاز به کار بردن چسب کاغذ دیواری است. چسب کاغذ دیواری پودر مانند بوده و با آب مخلوط شده و آماده برای مصرف می شود. مخلوط آب و چسب باید کاملا یکنواخت شود تا برای استفاده مناسب باشد. در گام بعدی بایستی دیوار و محل الصاق کاغذ دیواری را برای چسباندن کاغذ دیواری آماده کنیم.

اگر جایی دچار کندگی شده بود بایستی ابتدا ترمیم را انجام داد و سپس اقدام به نصب کاغذ دیواری کرد و یا اگر محل نصب کاغذ دیواری رطوبت نفوذ کرده بود بایستی عملیات رطوبت زدایی را انجام داد. هرگونه آلودگی در محل نصب را تمیز کنید تا بخوبی الصاق کاغذ دیواری به دیوار انجام شود. بعد از روال فوق چسب روی دیوار نشانده شده و کاغذ دیواری به دیوار الصاق می شود. برای از بین بردن چروک و حباب های احتمالی از کارتک استفاده می شود.

کاغذ دیواری و پوستر دیواری برای مدت زمان زیاد بایستی بر روی دیوارها در محیط های مختلف نقش بندد، بنابراین زیبایی آن و مرغوبیت کاغذ دیواری می تواند تاثیر بسزایی بر محیط داشته باشد. قابلیت شست و شو و تمیز کردن کاغذ دیواری ها مزیتی است که در نسل جدید کاغذ دیواری امکان پذیر شده است. در پوستر دیواری با استفاده از طرح های زیبا و استفاده از رنگ آمیزی مناسب جلوه بهتری به محیط می دهد.

چاپ کاغذ دیواری و پوستری با تصویر دلخواه امتیازی است که چاپ سفارشی برای شما فراهم می کند. شما به راحتی می توانید تصاویر دلخواه خود را به واحد چاپی سفارش دهید و کاغذ دیواری دلخواه خود را تحویل بگیرید. البته طرح های آماده و زیبا نظیر تصاویر طبیعت و مناظر برای چاپ کاغذ دیواری وجود دارد که شما می توانید اقدام به انتخاب آن کنید.

لازم به ذکر است در ابعاد پوستر دیواری محدودیتی نیست و می توان در ابعاد مختلف متناسب با ابعاد مکان نصب، چاپ پوستر دیواری را انجام داد. کیفیت پوستر دیواری و کاغذ دیواری بایستی بالا باشد و از متریال مناسب واحد چاپی استفاده کند. استفاده از طراحی زیبا و متنوع هم از اصولی است که واحد چاپی بایستی به آن توجه کافی کند.

از مزیت های دیگر کاغذ دیواری قابلیت تعویض آن است، شما به راحتی می توانید کاغذ دیواری را تغییر و از طرح های نو و دلخواه استفاده کنید و محیطی شیک و زیبا را برای خود و مخاطبان خود فراهم نمایید. زیبایی بدست آمده با کاغذ دیواری بخصوص پوستری دیواری با سایر روشهای دکوراسیون داخلی دست یافتنی نیست. با پوستر دیواری می توانید تصاویر ویژه و خاص را برای محیط های مختلف فراهم کرد.

جهت خدمات تهیه و چاپ کاغذ دیواری و پوستر دیواری و انواع آن می توانید به سایت دکور آذین مراجعه کنید و یا با شماره تماس های ذیل تماس گرفته و با کارشناسان این شرکت مشورت کنید.

شماره های تماس: 88524368 و02188520793 و ۰۹۱۹۱۷۸۹۳۳۲

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز