خبرگزاری کار ایران

محسن هاشمی در جمع خبرنگاران:

درباره راه‌اندازی ترمینال شرق کوتاهی صورت گرفته است

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۶۲۲

رئیس شورای شهر تهران اظهار کرد: ترمینال شرق باید تاکنون راه اندازی می‌شد و در این مورد کوتاهی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران پیش از آغاز جلسه علنی شورای شهر و در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدیدی که ساعت ۶ صبح امروز از ترمینال جنوب داشته است، عنوان کرد: دیروز شهروندان به من اطلاع دادند که ترمینال جنوب شرایط خوبی ندارد و تاکید کردند که در ساعت ۶ صبح از این ترمینال بازدید کنم؛ چراکه شلوغ‌ترین زمان این ساعت است.

محسن هاشمی ادامه داد: من ساعت شش و نیم صبح به ترمینال رسیدم و به همراه مدیر شب از آن بازدید به عمل آوردم. وضعیت ترمینال به طور کلی خوب بود؛ البته به دلیل شلوغی، دستشویی ها نظافت خوبی نداشتند. ترمینال جنوب دارای یک دستشویی داخلی و یک دستشویی بیرونی است. دستشویی داخلی شلوغ‌تر بود و دستشویی بیرونی خلوت‌تر. در این دستشویی ها نظافت رعایت نشده بود. البته به دلیل جمعیت زیاد نظافت سخت است اما باید بهتر از این باشد.

 هاشمی با اشاره به قیمت بالای غرفه ها در ترمینال جنوب گفت: قیمت غرفه‌های این ترمینال بسیار بالاست و شنیده ام به همین دلیل قیمت کالا هم در این غرفه ها بالاست؛ یعنی قیمت یک ساندویچ در این غرفه ها بسیار بالاتر از مکان های دیگر است. البته به من گفتند نرخ‌گذاری دارند و مواظب هستند قیمت ها بالا نباشد اما باید در این رابطه بیشتر تحقیق کنیم. رئیس شورای شهر تهران با اشاره به بازدید چند ماه پیش خود از ترمینال شرق گفت: این ترمینال از پروژه‌های عمرانی است که شهردار باید به آن رسیدگی کند. البته آقای افشانی در برنامه های خود گذاشته بود که به این ترمینال رسیدگی کند اما اجل در شهرداری به ایشان مهلت نداد. قرار است از آقای حناچی بخواهیم به این ترمینال رسیدگی کنند. البته آقای پورسیدآقایی و آقای معزی هر دو در پست های خود هستند و تاکنون باید ترمینال را راه اندازی می کردند.

وی در پایان در پاسخ به سوالی درباره طرح زوج و فرد اعلام کرد: این طرح هنوز به شورا نیامده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز