خبرگزاری کار ایران

شفر - یحیی، نبرد شماره دو

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۷۶۲

سرمربیان استقلال و پدیده دومین تقابل را با یکدیگر خواهن داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال امروز باید دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر را برابر پدیده در ورزشگاه آزادی برگزار کند.

این دیدار دومین تقابل یحیی گل‌محمدی با وینفرد شفر است.

فصل گذشته استقلال کارش را با منصوریان شروع کرده بود و یحیی روی نیمکت تراکتورسازی بود. دو تیم در هفته سوم به مصاف هم رفتند که استقلال روی شوت دیدنی جپاروف و اشتباه گروسیان به گل رسید و 3 امتیاز شیرین کسب کرد. چند هفته بعد از آن بود که منصوریان از استقلال جدا شد و وینفرد شفر آلمانی جای او را گرفت.

در نیم فصل دوم و هفته هجدهم بود که گل‌محمدی و شاگردانش در تبریز میزبان استقلال و شفر بودند و این دیدار با درخشش حسین حسینی، گلر جوان آبی‌ها با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

گل‌محمدی چندی بعد از آن بازی از روی نیمکت تراکتورسازی بلند شد و جایش را به ساغلام داد.

بدین ترتیب تنها تقابل یحیی - شفر در فوتبال ایران تا به امروز همان بازی بود که گلی در بر نداشت و امتیازات تقسیم شد و حالا طرفین برای دومین بار به مصاف هم می‌روند.

باید دید در نهایت اولین گل تقابل این دو سرمربی و اولین پیروزی به یکی از این دو نفر در این دیدار تعلق خواهد گرفت یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز