خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: تعویق زمان بازی کمک بزرگی در حق استقلال بود/ به جای ستاره‌های لیگ بازیکن مصدوم، بدون تیم و نیمکت نشین دعوت می‌شود.

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۴۷۲

سرمربی پدیده در مورد دیدار تیمش با استقلال صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پدیده در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تهران اظهار داشت: ما برای این بازی کاملاً آماده‌ایم و مشکل خاصی نداریم. این دیدار خیلی حساس است و هم برای ما بازی مهمی است و هم برای استقلال. هر دو تیم فقط برای پیروزی وارد میدان می‌شوند و هر تیمی که آماده‌تر باشد و در بحث گلزنی و دفاع کردن تمرکز بیشتری داشته باشد موفق می‌شود. این بازی یک فرصت ویژه برای بازیکنان جوان ما است که بتوانند خودشان را نشان بدهند و عملکرد خوبی به نمایش بگذارند. امیدوارم در هر صورت سوای نتیجه بازی شاهد یک بازی خوب و تماشاگر پسند باشیم و به دور از حواشی هرکسی چه از نزدیک و چه از پای تلویزیون بازی را نگاه می‌کند از آن لذت ببرد.

وی در مورد اینکه با توجه به تغییر شرایط استقلال، تعویق بازی به ضرر پدیده تمام شده است گفت: از این بابت کمک زیادی به استقلال شد. آنها در آن مقطع شرایط خوبی نداشتند و از طرف دیگر شرایط ما خیلی بهتر از حال حاضر بود ولی خب در هر صورت با این قضیه کنار آمدیم و بعد از آن چند بازی انجام دادیم و در حال حاضر هم آماده بازی هستیم و هیچ مشکلی نداریم.

گل‌محمدی در مورد اینکه آیا حاضر بود در آن مقطع در ورزشگاه تختی برابر استقلال به میدان برود یا نه، عنوان کرد: بحث من در مورد تغییر زمان بازی نیست. لیگ یک روندی دارد که باید به شکل طبیعی خودش جلو برود. ما باید در هفته دوازدهم با استقلال بازی می‌کردیم و نباید در این هفته با سایپا دیدار می‌کردیم و الان هم نباید در هفته پانزدهم با استقلال بازی کنیم. روند مصدومیت ها، محرومیت ها، اخطار بازیکنان و آنالیزها و ریتم بازی‌های لیگ برتر به این شکل به هم خورده است. اگر قرار بود بازی به تعویق بیافتد نباید ترتیب بازیها به هم می‌خورد.

وی در مورد اینکه چرا از پدیده بازیکنی به تیم ملی دعوت نشده است گفت: کی‌روش مثل هر مربی دیگری انتخاب‌های خودش را دارد و ما همیشه به این انتخاب‌ها گذاشته‌ایم و خواهیم گذاشت ولی من وقتی خودم را جای یک بازیکن می‌گذارم باید بدانم ملاک و معیار دعوت شدن به تیم ملی چیست. آیا ملاک صرفاً لژیونر بودن است؟ آیا دعوت شدن در اردوهای قبلی ملاک است؟ آیا حضور در تیم ته جدولی ملاک دعوت شدن است؟ متاسفانه ملاک‌های مناسبی برای انتخاب‌ها وجود ندارد. بازیکنی که در لیگ می‌درخشد، گل می‌زند و پاس گل می‌دهد جایی ندارد ولی بازیکنی که چند ماه است مصدوم است، بازیکنی که تیم ندارد و بازیکنی که در تیم خودش بازی نمی‌کند دعوت می‌شود. بازیکنی که تیمش ته جدول است همیشه حضور دارد. حس می‌کنم لیگ ما خوب دیده نمی‌شود  و این کم‌لطفی به بازیکنان و مربیان است. امیدوارم خود کی‌روش پاسخگو باشد و حداقل یک کنفرانس بگذارد تا بدانیم معیار دعوت به تیم ملی چیست. وقتی بازیکن مصدوم به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود طبعاً بقیه بازیکنان دلزده می‌شوند من احترام خاصی به کی‌روش قائل هستم ولی اینها تناقضاتی است که باید به آن پاسخ داده شود. 

سرمربی پدیده در مورد مشکلات تیمش گفت: امروز قرار شده بود در مورد بازی فردا حرف بزنیم و این صحبت‌ها کمی حاشیه‌ای است ولی مشکلات ما همچنان پابرجاست و هنوز ما در مورد بحث زمین تمرین مشکل داریم به ما گفته‌اند باید سازمان لیگ توپ بدهد ولی باور کنید دو ماه است با توپ‌های زهوار در رفته تمرین می‌کنیم که این موضوع کار را سخت می‌کند ولی امیدوارم سازمان لیگ به ما توپ بدهد و این مشکل هم حل شود.

وی در پایان گفت: ما مشکل داریم اما با حضور هواداران این مشکلات را حل می‌کنیم هوادارانی که به تیم انگیزه زیادی می‌دهند، تیم ما هواداران جدیدی پیدا کرده که به آنها لقب‌های پرشورهای جدید فوتبال را داده‌اند. فردا خیلی از هواداران از مشهد به تهران می‌آیند تا تیم ما را حمایت کنند آنها انگیزه بزرگی به ما دادند، مشکلات ما همچنان پا برجاست اما با حضور هواداران شرایط بهتر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز