خبرگزاری کار ایران

با بوش به راحتی زندگی کنید

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۷۴۸

بوش به شما راه‌حل های منحصر به فرد برای خانه هایتان را پیشنهاد می دهد تا هر روز به راحتی زندگی کنید.

بوش اختراع شده برای زندگی

محصولات و خدمات ما به منظور ایجاد شور و شوق، بهبود کیفیت زندگی و کمک به حفظ منابع طبیعی طراحی شده است. ما می خواهیم بهترین کیفیت و قابلیت اطمینان را ارائه دهیم. به طور خلاصه: ما می‌خواهیم فناوری ایجاد کنیم که “برای زندگی به ارمغان آورد.”

محصولات و خدماتی که موجب شور و شوق می شوند

در ماشین شما، در خانه و یا در محل کار – فن آوری بوش در بسیاری از زمینه های زندگی را شکل می‌دهد.

در خانه

بوش به شما راه‌حل های منحصر به فرد برای خانه هایتان را پیشنهاد می دهد تا هر روز به راحتی زندگی کنید.

صنعت و تجارت

بوش محصولات نوین و خدماتی را برای صنعت و تجارت ارائه می کند.

ما مسئولیت داریم

برای ما، پایداری به معنای دستیابی به موفقیت طولانی مدت این شرکت است، در حالی که در عین حال حفاظت از منابع طبیعی که نسل های فعلی و آینده وابسته هستند، محافظت می کند. محیط زیست در نتیجه راننده نوآوری است. در عین حال، ما نشان می دهد که به طور خاص سطح بالا از مسئولیت اجتماعی شرکت – هر دو در داخل شرکت و فراتر از آن.

دست در دست: تفکر کارآفرینی و تعهد اجتماعی

به عنوان یک شرکت خصوصی، ما مستقل از بازار سهام عمل می کنیم. از طریق Robert Bosch Stiftung، یک بنیاد خیریه، سود ما برای به نفع جامعه، محیط زیست و نسل های آینده – به طور پایدار و برای دراز مدت استفاده می شود.

تاریخ ما

در سال 1886، رابرت بوش “کارگاه مکانیک دقیق و مهندسی برق” را در اشتوتگارت تاسیس کرد. این تولد شرکت در حال حاضر در سطح جهانی بود. از همان ابتدا، از قدرت نوظهور و تعهد اجتماعی برخوردار بود.

مردم ما

همکاران ما در سراسر جهان به یک فرهنگ سازمانی منحصر به فرد کمک می کنند. این چیزی است که برای بوش بسیار ویژه کار می کند.

شرکت بوش ایرانیان نمایندگی فروش کولر گازی بوش اصلی در ایران می باشد و تمامی خدمات فروش و پس از فروش این محصول ( کولرگازی بوش ) به عهده شرکت آنلاین سرویس 24 می باشد .

فروشگاه بوش ایرانیان با بهره گیری از تکنسین های مجرب اقدام به خرید و واردات بهترین مدل های کولر گازی بوش اینورتردر ایران کرده است.شما می توانید با تماس با قسمت فروش و کارشناس فنی ، مشاوره ای کامل از نحوه خرید و خدمات دریافت کنید

 شرکت آنلاین سرویس 24 محصولات خود را با 5 سال ضمانت تعویض بدون قید و شرط کمپرسور ، خدمات پس از فروش همیشگی حتی برای موارد خارج از گارانتی ارائه می دهد . ارسال و نصب کلیه دستگاه های کولر گازی بوش اینورتر و معمولی به صورت رایگان توسط نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت آنلاین سرویس 24 در سراسر ایران انجام می گیرد .

آدرس وب سایت : www.bosch-iranian.com

تلفن تماس فروشگاه کولر گازی بوش : 09182210006 08734216835

تلفن:۶۶۵۳۹۹۳۰-۶۶۵۳۹۹۳۱-۶۶۵۳۹۹۳۲-۶۶۵۳۹۹۴۰-۶۶۵۳۹۹۴۱-۶۶۵۳۹۹۴۲

کارشناس فنی شرکت بوش :091202101710

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز