خبرگزاری کار ایران

مرزبان: امروز شجاعانه جنگیدیم / گلر ما کیفیت بالایی دارد اما به تیم ملی دعوت نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۶۵۰

سرمربی نفت مسجد سلیمان از عملکرد شاگردانش برابر ذوب آهن رضایت دارد.

به گزارش ایلنا، علیرضا مرزبان پس از تساوی شاگردانش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: از گرفتن یک امتیاز در خانه ذوب‌آهن بی‌نهایت خوشحال هستیم. با توجه به شرایطی که تیم ما دارد، انتظار اینکه نیم‌فصل را با 15 امتیاز پشت سر بگذاریم، سخت بود. این تیم مشکلات زیادی داشته است و من سومین مربی‌اش هستم. باید به بازیکنانم تبریک بگویم که شجاعانه جنگیدند. ما در این دیدار فقط دو فرصت بسیار خوب به ذوب‌آهن دادیم. پس از اخراج بازیکن‌مان، متحدتر شدیم و سایر نفرات بیشتر دویدند. ما حالا وارد نیم‌فصل شدیم و در این مدت تمرینات را ادامه می‌دهیم و بازیکنانی را جذب می‌کنیم.

او ادامه داد: دروازه‌بان ما در این بازی دو بار عکس‌العمل‌های خوب داشت. متأسفانه دروازه‌بان‌هایی را به تیم امید ایران دعوت می‌کنند که دیده نمی‌شوند. گلر ما بهترین کیفیت را دارد، اما دعوت نمی‌شود. نمی‌دانم نقش دلال‌ها که فوتبال پایه را نابود می‌کنند، چیست! تیم ما از میانمار می‌بازد و آبروی فوتبال ایران می‌رود. باید مشخص شود که چه کسانی کار می‌کنند که بازیکنان پایه و با کیفیت کنار گذاشته می‌شوند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان افزود: ممکن است یک تیم که دچار مشکلات است، با رفع آن ثبات بهتری پیدا کند و اعضای تیم در کنار یکدیگر نتایج بهتری بگیرند. البته تضمینی وجود ندارد که تیم‌های بالای جدول در همان مکان بمانند. تیمی که بالاست و تغییرات کمتری دارد، در بالای جدول می‌ماند و در تیم‌های پایین جدول نیز این مسئله صدق می‌کند.

مرزبان در پاسخ به این سؤال که مثل دوران قهرمانی با سپاهان که از فولادشهر تا اصفهان پیاده رفت، این بار در صورت موفقیت با نفت مسجدسلیمان و بقای این تیم در لیگ برتر چه اقدامی انجام خواهد داد، گفت: درباره این مسئله فکر نکرده‌ام، اما این شهر یک مجموعه است و این قول را می‌دهم که مرکز بیماران سرطانی را ترمیم کنم. من در آن زمان که با سپاهان بودم، با هواداران کشته شده همدرد شدم.

«اتفاقی که در این بازی رخ داد و ذوب‌آهن نتوانست موقعیت ایجاد کند، به واسطه ضعف حریف بوده یا عملکرد خوب تیم شما؟» مرزبان در پاسخ به این سوال گفت: به منصوریان گفتم اگر تیم شما آرامش داشته باشد، موفق‌تر می‌شود. متأسفانه ذوب‌آهن هیجان بسیاری دارد. ذوب‌آهن امروز با وجود آنکه بازیکنان باکیفیتی دارد، اما نتوانست موقعیت‌های خوبی ایجاد کند. باید روی احساس بازیکنان کار کرد. یک تیم باید احساس درونی خوبی داشته باشد.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در پایان گفت: در صحنه‌ای از بازی امروز حسینی به دلیل تمارض باید کارت می‌گرفت. همچنین بازیکن ما هم به حق اخراج شد. به‌هرحال معتقدم اگر آرامش از بیرون به تیم داده شود، تیم بهتر می‌تواند فوتبال بازی کند و اگر این شرایط نباشد، روابط درون تیمی به‌هم می‌خورد و عملکرد تیم تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز