خبرگزاری کار ایران

مرزبان: با چنگ و دندان از برتری خانگی محافظت کردیم / به بازیکن جدید نیاز داریم

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۵۲۲

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت:‌ ما تا روز آخر برای بقا در لیگ برتر مبارزه خواهیم کرد. الان حس بلندپروازی نداریم و قدر جایگاهی را که در آن هستیم، می‌دانیم. بقا در لیگ برتر، هدف اصلی ماست.

به گزارش ایلنا،‌ علیرضا مرزبان پس از پیروزی یک برصفر شاگردانش مقابل پیکان تهران گفت: انتظار داشتیم که یک بازی درگیرانه داشته باشیم، همین‌گونه هم شد. ما با تیمی روبه‌رو شدیم که یک بحرانی درونی داشت و انتظار داشتیم که بیاید و از شخصیت خود دفاع کند، به همین دلیل یک فوتبال درگیرانه را شاهد بودیم.

او ادامه داد‌: با توجه به اینکه تاکنون در خانه پیروز نشده بودیم، با چنگ و دندان از گل زده‌مان دفاع کردیم و این کار را غیرتمندانه انجام دادیم. بازیکنانم زخمی و مصدوم شدند و  البته برای این پیروزی بهای سنگینی را هم دادیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان افزود‌: همه این مسائل نشان‌دهنده شخصیت مثبتی است که تیم ما دارد. ما به سمتی در حال حرکت هستیم که تیم برای سال آینده هم در لیگ برتر بماند. در واقع ما تا روز آخر برای بقا در لیگ برتر مبارزه خواهیم کرد. الان حس بلندپروازی نداریم و قدر جایگاهی را که در آن هستیم، می‌دانیم. بقا در لیگ برتر، هدف اصلی ماست و راه سختی هم در پیش داریم. چه بسا که روزهای بد هم خواهند رسید، بنابراین باید نهایت تلاش خود را به کار بگیریم.

مرزبان عنوان کرد: ما یکسری مسائل داخلی در تیم داریم. در واقع تیم ما احتیاج به بازیکن جدید دارد و این موضوع را در جلسه‌ای که با هیئت مدیره باشگاه دارم، خواهم گفت. بازیکنان تیم ما تاکنون 20 درصد از مبلغ قراردادشان را گرفته‌اند و معتقدم که آنها باید به حق و حقوق‌شان برسند. البته پول باید به باشگاه بیاید، چون نیاز به نیروی جدید هم داریم. به‌ هرحال این روزها مسائل مالی نقش پررنگی را در تیم‌ها ایفا می‌کند. اگر مشکلات مالی حل نشود، دچار یک بحران جدید می‌شویم.

وی در واکنش به این موضوع که شاگردانش در دقایق پایانی توپ‌های زیادی را از دست دادند، گفت: ما امروز با تیمی بازی کردیم که سالیان سال است که در لیگ برتر حضور دارد. به همین دلیل همین قدر که بازیکنانم مبارزه کردند، کافی است و راضی هستم. من انتظار بیشتری هم از آنها نداشتم. گرفتن یک امتیاز جلوی اینگونه تیم‌ها خیلی سخت است و ما با تلاشی که داشتیم، سه امتیاز را بدست آوردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز