خبرگزاری کار ایران

باستین: قرارداد بازیکنان را از جیب خود پرداخت کردم / آبروی خود را از کوچه نیاورده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۱۳۰

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در مورد مسائل مختلف پیرامون این تیم به اظهار نظر پرداخته است.

به گزارش ایلنا، باستین در گفتگو با برنامه فوتبال نشان شبکه بوشهر اظهار داشت : دوست نداشتم پس از شکست تیم صحبت هایی را انجام دهم اما در این مدت اتفاقاتی افتاد که باعث شد این فینال بزرگ را از دست بدهیم نه شخصیت من و نه شخصیت فکری این چنین است که به هر نحوی بخواهیم بمانیم و کار کنیم.

از زمانی که مسئولیت مدیریت باشگاه را پذیرفتم طی جلساتی برنامه مان را مشخص کردیم و قرار بر این شد که تیم برای صعود بسته شود و به همین دلیل مربی قهرمان لیگ فصل گذشته را برای تحقق این امر به بوشهر آوردیم.
 
باستین ادامه داد : اگر به پرداختی ۱۰ تیم اول جدول لیگ تیم هایی مانند گل گهر سیرجان ، مس رفسنجان نگاه کنید متوجه می شوید که همان ابتدای فصل ۳۰ الی ۴۰ درصد به بازیکنان خود پرداختی داشته اند اما در باشگاه شاهین همان ابتدای فصل دوستان به ما وعده دادند که یک و نیم میلیارد تومان به تیم تزریق خواهد شد تا کار را شروع کنیم، ما هم بر اساس همین قول و قرارها با مذاکره با بازیکنان را پیش بردیم اما متاسفانه این مبلغ یک و نیم میلیارد تومان را طی چهار ماه دریافت کردیم.
 
باستین افزود : من همان ابتدای فصل و هنگام شروع بازی ها ۱۰درصد قرارداد بازیکنان را خودم شخصا پرداخت کردم!چرا که پولی نبود و من مجبور شدم تا خودم هزینه کنم اما من یک سوال دارم آیا در سه فصل گذشته شما شنیده بودید که نهاد شهرداری پولی به حساب باشگاه پرداخت کرده باشد؟! تا یکی دو هفته پیش که قرار بود پولی به باشگاه تزریق شود اما…
 
مدیرعامل باشگاه شاهین اضافه کرد : نمی خواهم خودم را درگیر برخی موضوعات کنم ،مردم خودشان به خوبی همه چیز را می دانند شاید حضور من خوشایند خیلی ها نباشد اما هدف من خدمت به باشگاه و مردم بوشهر بود من از خودم و خانواده ام هم گذشتم حالا یک عده ای دوست نداشتند من را ببینند اما این درست و اخلاقی نیست که به خاطر این موضوع باشگاه آسیب ببیند!
 
مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری تصریح کرد : از زمان سقوط شاهین و رفتن از لیگ برتر تاکنون چنین جمعیتی را در استادیوم و حمایت هایی از تیم شاهد نبودیم و این اتفاق بزرگی است.
 
او ادامه داد : شما فکر می کنید بودجه شاهین شهرداری امسال چقدر بوده است؟ جالب است به ما گفته اند بودجه تیم امسال ۴ میلیارد تومان می باشد که یک و نیم میلیارد دیگر نیز برای فصل قبل هزینه شده! مصاحبه های تک تک اعضای شورا را ببینید که عنوان کردند بودجه ۶ میلیارد تومانی مصوب شده و هیچ مشکلی نیست اما این بودجه مصوبه کجاست و به چه کسی پرداخت شده است؟
 
باستین تاکید کرد : تاکنون در این فصل دو نیم میلیارد تومان به تیم پرداخت گردیده که با این مبلغ ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرداخت شده و بحث اصلی من و سرمربی تیم این است که اگر تیم را برای صعود بسته ایم باید تعهدات به موقع انجام شود. از صبح تا الان به من می گویند برو لایحه بیاور تا تصویب شود و اقدام کنیم پس معلوم است تیمی که ۱۶ میلیارد تومان هزینه کرده به راحتی می تواند دو بازیکن ما را جذب کند.
 
باستین در پاسخ به سوالی مبنی بر پیرامون استعفای فکری و بازگشت وی گفت : من اگر قرار باشد ادامه دهم با فکری ادامه می دهم باید مشکلات حل شود و گرنه ما آبروی خودمان را از سر کوچه نیاورده ایم که به راحتی آن را از دست بدهیم امیدوارم مسئولین و شخص شهردار محترم این پروسه ورزش و شادی مردم را با آسفالت کوچه و احداث پارک و زمین مقایسه نکنند چرا که دوست دارم به این موضوع و اهمیت ماجرا دقت و توجه بیشتری کنند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز