خبرگزاری کار ایران

توقیف ۶ دستگاه کامیون حامل اقلام قاچاق

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۸۷۲

فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف ۶ دستگاه خودروی حامل اقلام مختلف قاچاق در عملیات‌های روز گذشته پلیس استان خبر داد و گفت: ۷۵ تن ذرت، بیش از ۶ تن پوشاک و ۱۱ میلیارد ریال لوازم‌آرایشی، بهداشتی و لوازم‌التحریر قاچاق در این عملیات‌ها توقیف شد.

به گزارش ایلنا، سردار کیومرث عزیزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ادامه روند مبارزه همه‌جانبه با معضل قاچاق کالا به‌عنوان پدیده شوم اقتصادی روز گذشته در عملیات‌های پلیس در شهرستان‌های اراک، شازند و دلیجان ۶ دستگاه خودروی حامل اقلام قاچاق توقیف شد.

وی با اشاره به جزئیات این عملیات‌ها بیان داشت: دریکی از این عملیات‌ها، مأموران انتظامی شهرستان شازند در تحقیقاتی از بارگیری محموله‌های قاچاق دریکی از بنادر جنوبی کشور به مقصد تهران و تردد خودروهای حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

وی با بیان برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس شهرستان در توقیف این خودروها افزود: در بازرسی از خودروهای توقیف‌شده مقادیر زیادی لوازم‌ آرایشی، تزئینی، بهداشتی و لوازم‌التحریر قاچاق به ارزش تقریبی حدود ۱۱ میلیارد ریال کشف و ۲ راننده خودرو نیز دستگیر شدند.

وی در ادامه از توقیف ۳ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در عملیات پلیس در شهرستان دلیجان خبر داد و بیان داشت: در این عملیات ۷۵ تن ذرت دامی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کشف و ۳ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در ادامه به دیگر عملیات پلیس در توقیف یک دستگاه خودروی کامیون کشنده دریکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک اشاره کرد و اظهار داشت: در بازرسی از خودروی توقیفی۶ تن و ۳۳۵ کیلوگرم پارچه قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف و راننده نیز در این رابطه دستگیر شد.

سردار عزیزی در پایان با اشاره به اینکه برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی طرح‌های مبارزه با کالای قاچاق با استفاده از حداکثر توان اجرایی پلیس ادامه دارد بیان داشت: هر ۶ متهم دستگیرشده در این رابطه با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز