خبرگزاری کار ایران

سپهوند خبر داد:

دستگیری یک خانواده قاچاقچی با محموله ۹۰ کیلویی

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۸۸۷

جانشین فرمانده انتظامی استان‌مرکزی گفت: افرادی که قصد داشتند ۹۰ کیلوگرم ماده مخدر را تحت عنوان مسافرت خانوادگی جابجا کنند دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، یوسف سپهوند اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس در یکی از شهرستان‌های استان از حمل یک محموله مواد مخدر مطلع شدند و برنامه‌ریزی برای شناسایی و توقیف آن آغاز شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس در یک عملیات برنامه‌ریزی شده، موفق به شناسایی خودروی قاچاقچی مذکور در یکی از محورهای مواصلاتی شده و در یک اقدام غافلگیرانه خودروی وی را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: قاچاقچی مورد نظر که به همراه دو نفر از اعضای خانواده خود، تحت عنوان مسافرت خانوادگی قصد جابجایی مواد مخدر را داشت، دستگیر شد و ۹۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک که به شیوه ماهرانه‌ای در خودروی وی جاسازی شده بود، کشف شد.

سپهوند یادآور شد: دستگیر شدگان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی در پایان افزود: طرح‌های قاطعانه پلیس در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با قاطعیت تمام دنبال شده و با توجه به نقش بی‌بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس در این حوزه، لازم است همکاری هدفمند آنان با ماموران پلیس همچون گذشته به‌گونه‌ای مطلوب تداوم یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز