خبرگزاری کار ایران

رییس کمیته ملی المپیک: موفقیت تاریخی کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هدف اصلی تمامی تصمیم گیران ورزش کشور است

جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۱۵۵

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: با وزارت ورزش و جوانان کملا هماهنگ هستیم و با کمک فدراسیون ها در ستاد بازیهای المپیک هر دو هقته یکبار برنامه اماده سازی فدراسیون را رصد می کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک 2020 هماهنگی کامل در ورزش کشور را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد : ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک مرجع تصمیم گیرنده در خصوص نحوه آماده سازی و حضور قدرتمندانه در بازی های المپیک است که با هماهنگی کامل بین وزارتخانه، کمیته ملی المپیک و فدراسوین ها می توانیم زمینه موفقیت کاروان ورزشی ایران را رقم بزنیم.

دکتر صالحی امیری ادامه داد: موفقیت تاریخی کاروان ایران در بازیهای آسیایی هدف اصلی تمامی تصمیم گیران ورزش کشور است و با وزارت ورزش و جوانان کملا هماهنگ هستیم و با کمک فدراسیون ها در ستاد بازیهای المپیک هر دو هفته یکبار برنامه اماده سازی فدراسیون را رصد می کنیم.

وی ادامه داد : مدیریت هزینه برای کسب مدال در بازی های المپیک هم باید بر اساس شرایط اقتصادی کشور به بهترین شکل ممکن محقق شود.

رییس کمیته ملی المپیک همچنین  فضای رسانه ای به منظور افزایش همدلی و حضور قدرتمندانه کاروان ورزشی ایران را مورد تاکید قرار داد و گفت: آنچه اهمیت دارد نقش رسانه برای حضور موفق کاروان ایران چشمگیر است به همین دلیل باید با استراتژی مشخص فضای رسانه به افتخارافرینی کاروان ایران کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز